معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: فراهم کردن امکان فعالیت برای جوانان خوشفکر می تواند زمینه توسعه و رشد جامعه را فراهم نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین فیروزی در آیین رسمی آغاز به کار رسانه اینترنتی «kurd me» خاطرنشان کرد: دانستن حق مردم است و جامعه ای که امکانات بیشتری برای ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات دارد، موفق تر خواهد بود.

وی افزود: ندانستن موجب عدم اتفاق و اجماع، افزایش اختلافات و گم شدن هدف می شود که این تشتت و تفرقه حاصلی جز شکست نخواهد داشت.

فیروزی ادامه داد: امروزه در دنیا نهادها باید زمینه انتشار اطلاعات درست را فراهم کنند و امروز در کردستان شاهد افتتاح اولین رسانه اینترنتی کردی زبان «کرد می» هستیم.

وی با تاکید بر اینکه عدالت در دسترسی به اطلاعات، زمینه ساز برقراری عدالت در جامعه است، ابراز امیدواری کرد «کرد می» بتواند با تولید و انتشار عادلانه اطلاعات درست، در راستای روشن شدن حقیقت، کم شدن اختلاف نظرها و همچنین ایجاد هم افزایی و اجماع بر سر مشترکات در جامعه گام بردارد.

معاون استاندار در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای اولین سامانه نمایش درخواستی ویدیو به زبان کردی، اظهار داشت: امیدوارم «کرد می» نهادی حرفه ای باشد به این معنا که رسالت خود را به درستی بشناسد و به آن عمل کند.

فیروزی در این خصوص افزود: نهادهای اطلاع رسانی مستقل که وامدار هیچ شخص و گروهی نبوده و صرفاً به دنبال روشنگری جامعه هستند، موفق عمل کرده اند.

وی در پایان سخنان خود، وجود نهاد «کرد می» را نیاز امروز مناطق کردنشین دانست و گفت: فراهم کردن امکان فعالیت برای جوانان خوشفکر می تواند زمینه توسعه و رشد جامعه را فراهم نماید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =