مهر نوشت:

مدیرکل ستاد بحران استان البرز از برخورد شهاب سنگ در استان البرز در مرز شهرستان اشتهارد و نظرآباد خبر داد و گفت: بر اثر برخورد شهاب سنگ تا کنون خسارتی گزارش نشده است.

ابوالقاسم باقری در گفتگو با مهر با اعلام تایید برخورد شهاب سنگ در استان البرز، اظهار کرد: نیمه های شب گذشته شهاب سنگی در مرز شهرستان اشتهارد و نظرآباد به زمین برخورد کرد.

وی در ادامه گفت: نیروهای بحران دو شهرستان یاد شده به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

باقری ادامه داد: محل برخورد شهاب سنگ در استان البرز در بیابان های مرزی شهرستان اشتهارد و نظرآباد بوده است و به احتمال خیلی زیاد خسارتی در بر نداشته است.

مدیرکل ستاد بحران استان البرز در پایان گفت: تا ساعاتی دیگر اخبار تکمیلی را ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته برخورد چندین شهاب سنگ در استان های البرز، قزوین، همدان و زنجان گزارش شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    طبق معمول رسانه های دیگر از صدا و سیما جلو زدند و مسولین هم توی کار تکذیب
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    شاید بیگانه ها هم برای صلح اومدن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    خدارو شكر كه در منطقه مسكوني نبوده
  • جواد RO ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 0
    از زمین کم بود ، دیگه داره از آسمون برامون میباره
  • اشکان نعمانی ساکن گوهردشت کرج A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 1
    من ساعت یک ربع مانده به هشت شب به پشت بام آپارتمان جهت ریختن غذا برای کبوتران رفتم.البته دیر بود و پرندگان غذایی نخوردند و رفتند تا بخوابند. من به این علت که شاید یکی از انها برای خوردن غذا بیاید اندکی بالا منتظر ماندم. همچنین چون تعداد زیادی کلاغ بالا بودند و دیدهام که آنها اگر فرصت به دست بیاورند با نوک خود سر از بدن کبوتران میکنند و آنها را شکار میکنند بالا بودم و منتظر غروب بودم تا اوضاع آرام شود. رنگ غالب آسمان قرمز بود و اندکی هم خاکستری. یک آن در جایی که خورشید در امتداد پایین رفتن بود البته باید از مغرب حدود 10 الی 15 برابر قرص ماه کامل به سمت جنوب را میدیدیم جسمی که پس از مدتی به اندازه ی قرص ماه کامل بود و دمی نیز حالت دنباله دارها داشت ظاهر شد. رنگ آن نارنجی و زردبود و حالت
  • ایلیا US ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام دوستان. خواهش میکنم اگه شما از افرادی هستید که این شهاب رو دیدید و آشنایی مختصری به زبان انگلیسی دارید، به آدرس fireballs.imo.net برید و مشاهداتتونو گزارش کنید. لازم نیست چیزی بنویسید فقط باید به سوالات چندگزینه ای جواب بدید. مطمئن باشید مشاهدات شما هر چقدر هم که ناقص و غیر دقیق باشه برای دانشمندان سازمان بین‌المللی شهاب گرانبهاست. ظاهرا گزارشی که دیروز من به این سایت فرستادم خودم شهابو ندیدم و گزارشم مبتنی بر مشاهدات مادر و پدرم بود. اولین گزارشی بوده که در طول تاریخ از ایران به این سایت فرستاده شده گزارش های بیشتر و دقیق تر به تعیین محل دقیق سقوط احتمالی این سوپربولید کمک فراوانی میکنه. با تشکر.