«خبرجنوب» نوشت: مردی پس از طلاق همسرش در جنایتی هولناک اعضای خانواده وی را در خفر گلوله باران کرد.

چند روز قبل فرياد كمك خواهي دختر جواني در منطقه خفر شهرستان جهرم، همسايه ها را از خانه هايشان بيرون كشيد. دختر جوان با لباس هايي غرق خون از همسايه ها كمك مي خواست و مي گفت كه داماد سابقشان وارد خانه شان شده و آن ها را به گلوله بسته است.
همزمان صداي شليك چند گلوله از خانه دختر جوان شنيده شد و مردم، داماد سابق اين خانواده را ديدند كه با سلاحي در دست از خانه خارج شد.
اين مرد در جريان تيراندازي هولناك خود، همسر سابق و مادرزنش را به گلوله بست. تنها شاهد اين جنايت هولناك دختر جواني بود كه از شليك هاي پياپي داماد جان سالم به در برد.
دقايقي از اين خبر مي گذشت كه گروهي از مأموران راهي محل حادثه در منطقه شدند. آنها پس از حضور در محل جسد زنی جوان و مادرش را که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند. در بررسی های صورت گرفته فاش شد که متهم به قتل پس از کشتن همسر و مادرزنش با کلاش از محل گریخته است. با بررسی دقیق صحنه جنایت اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.
انگیزه جنایت
آنچه باعث شد مرد جوان دست به این جنایت بزند، ازدواج مجدد همسرش پس از جدایی از وی بود. از این رو متهم نقشه قتل همسر و خانواده او را کشید و در یک موقعیت مناسب اجرایی کرد.
در ادامه تحقیقات سرنخ هایی در اختیار ماموران قرار گرفت و فاش شد که متهم به قتل از مدت ها قبل به اتهام قاچاق اسلحه در زندان بوده است و به دنبال زندانی شدن وی همسرش به صورت غیابی از وی طلاق مي گيرد. تا اینکه متهم به قتل از زندان آزاد شده و در پی انتقام جویی بر می آید.
این مرد پس از اینکه پی می برد همسرش قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد برای اجرایی کردن نقشه قتل خود مصمم تر شده به همین دلیل از مدتی قبل نقشه قتل همسر سابق و اعضای خانواده وی را طراحی کرده است. در نهایت روز حادثه در حالی که یک اسلحه کلاش همراه داشته وارد منزل پدرهمسر سابقش شده و در یک لحظه خون به پا کرده و اعضای خانواده را به رگبار می بندد. متهم به قتل پس از اجرایی کردن نقشه قتل از محل متواری شده است. در این جنایت هولناک همسر سابق وی و مادرزنش جان خود را از دست داده اند.
در حال حاضر در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی آغاز شده است.

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    چه خبر است؟