۰ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۳

کیهان نوشت:

دستيار ويژه رئيس‌جمهور گفت که رئيس‌جمهور درباره نماد شير و خورشيد به وي تذکر نداده بلکه نظر مخالف خود را اعلام کرده. با اين حال يونسي بر نظر پيشين خود اصرار مي‌کند.

علي يونسي دستيار ويژه رئيس‌جمهور در امور اقوام در پاسخ به سؤالي مبني بر «گفته مي‌شود بعد از حاشيه‌ساز شدن صحبت‌هاي شما درباره نماد شير و خورشيد، رئيس‌جمهور به شما تذکر داده‌اند و بر همين اساس شما چند صباحي است سکوت کرده‌ايد، آيا اين خبر درست است؟» اظهار داشت: آقاي رئيس‌جمهور تذکر ندادند، بلکه نظر خود را گفتند. آقاي رئيس‌جمهور نظرشان اين بود که نماد هلال احمر براي وحدت مسلمين نماد بهتري از شير و خورشيد است. وي در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر «آيا مدت سکوت شما پس از آن اظهارات به‌دليل صحبت‌هاي رئيس‌جمهور بود؟» گفت: خير. احساس کردم در حال حاضر فضا، فضاي مناسبي نيست.
دستيار ويژه رئيس‌جمهور در امور اقوام افزود: به‌نظر من يکي از کارهاي ضداسرائيلي همين است و اسرائيل به‌شدت ضرر مي‌کند، زيرا نماد شير و خورشيد از ستاره داوود و آرم اسرائيل جلوگيري مي‌کند.
يونسي در پاسخ به سؤالي مبني بر «آيا مانند قبل در فکر سفر به استان‌‌ها خواهيد بود؟» گفت: بعد از ماه مبارک مبارک رمضان سفرهاي خود را شروع مي‌کنم.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =