سرمربی پرسپولیس می گوید:«هیچ باشگاهی برای جذب نیلسون با ما صحبت نکرده است.»

فارس نوشت:حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: ان‌شاءالله درست می‌شود. یکسری مسائل وجود دارد و موارد به زودی حل خواهد شد. وی در مورد جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس تأکید کرد: هیچکس از پرسپولیس جدا نمی‌شود و همه می‌مانند. چند بازیکن هم می‌خواهیم جذب کنیم. سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه طاهری جانشین سیاسی شده است،‌ یادآور شد: جانشین نشده است تا زمانی که وضعیت سیاسی مشخص می‌شود او حق امضاء‌ دارد.

درخشان در خصوص اینکه وزارت ورزش مورد بازخواست قرار خواهد گرفت،‌گفت: این موارد را من نمی‌دانم باید از مسئولین بپرسید. وی در مورد اینکه هواداران نگران وضعیت پرسپولیس هستند، تصریح کرد: من بیشتر از همه نگران هستم و امیدوارم که هرچه زودتر این موارد درست شود. وی در مورد اینکه عابدینی اعلام کرده رئیس‌جمهور باید به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کند،‌گفت: این مسئله مربوط به وزارت ورزش است و امیدوارم آنها این موارد را حل کنند.

درخشان در خصوص اینکه لخویا حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آده‌بایو را جذب کرده تصریح کرد: بله آنها تجهیزات لازم را در اختیار دارند و هما هم باید هرچه زودتر این موضوع را آماده کنیم. سرمربی پرسپولیس در مورد جذب دو بازیکن برزیلی و اینکه عبدی اعلام کرده آنها بدون تست جذب خواهند شد، گفت:‌ آنها کارنامه مشخصی دارند البته متأسفانه به علت تعللی که داشتیم یکی از آنها به مصر رفت و قطعاً اگر هرچه زودتر اقدام نکنیم یکی دیگر هم خواهد رفت.

درخشان در خصوص وضعیت نیلسون یادآور شد: با هیچ باشگاهی در مورد او صحبت نکرده‌ایم او بازیکن پرسپولیس است و نیم‌فصل دوم هم برای ما بازی خواهد کرد. درخشان در مورد آینده پرسپولیس و اینکه فکر می‌کند چه وضعیتی را دچار خواهد شد، گفت: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. وظیفه مسئولان است که در اینباره صحبت کنند. من لیستم را به باشگاه داده‌ام و باید بازیکنان مد نظر فراهم شوند. سایر موارد به من مربوط نمی‌شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =