مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: مایلی‌کهن و کروش هر دو به فکر سربلندی ایران هستند و منافع مشترکی دارند، به همین دلیل هیچ مشکلی بین آنها پیش نخواهد آمد.

به گزارش تسنیم؛ حبیب کاشانی درباره انتخاب محمد مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران عنوان کرد: روز جمعه به اتفاق محمد خاکپور صحبت‌هایی با آقای مایلی‌کهن انجام دادیم و قرار شد وی امروز به ما پاسخ دهد که اینگونه شد و با پاسخ مثبت از سوی ایشان، آقای مایلی‌کهن فردا به اردوی تیم امید در کیش ملحق می‌شود و رسماً فعالیت خود را به عنوان مدیر فنی تیم امید آغاز خواهد کرد.
وی درباره اینکه مایلی‌کهن و كروش ارتباط خوبی با یکدیگر ندارند و این موضوع ممکن است در کار تیم امید خللی ایجاد کند، اظهار داشت: ما از آقای مایلی‌کهن خواسته‌ایم آرامش را در تیم امید برقرار کند تا این تیم بدون حاشیه به کارش ادامه دهد. در اینجا منافع ایران مهم است و از آنجایی که هر دوی این افراد در راستای منفعت ایران حرکت می‌کنند، به نظرم مشکلی پیش نخواهد آمد.
کاشانی در خصوص اینکه برخی اعتقاد دارند حضور مایلی‌کهن حاشیه‌هایی به همراه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: تمام این صحبت‌ها را با آقای مایلی‌کهن انجام دادم و قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد. همه ما برای سربلندی تیم امید تلاش می‌کنیم و قطعاً برای این کار همدل شده‌ایم.
مدیر تیم فوتبال امید کشورمان ادامه داد: من از اعضای کادر فنی خواسته‌ام که هر روز گزارش روزانه به سرمربی تیم ارائه دهند و نقاط ضعف و قوت را بگویند تا بدانیم با چه مشکلاتی مواجه هستیم. در این میان حضور آقای مایلی‌کهن نیز می‌تواند کمک کند، چرا که محمد خاکپور به علم و دانش و توانایی‌های مایلی‌کهن اشراف دارد. قطعاً این دو در کنار یکدیگر می‌توانند زمینه موفقیت تیم امید را فراهم کنند.
«همدلی و تعامل نقطه قوت تیم امید است و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد»، وی با بیان این جمله یادآور شد: مهمتر از اینکه چه افرادی اکنون در تیم امید حضور دارند این است که تعامل، همکاری و همفکری وجود داشته باشد. ادبیات خاکپور که می‌گوید صالح و طباطبایی همکارانم هستند و نه دستیارانم نشان‌دهنده این است که همدلی و تعامل خوبی بین آنها برقرار است و این نوع ادبیات در کنار کار مفید می‌تواند امیدها را به سرمنزل مقصود برساند. اکنون هادی طباطبایی به عنوان مربی در کنار خاکپور کار می‌کند و تا زمان انتخاب مربی دروازه‌بانان این مسئولت را برعهده خواهد داشت.
کاشانی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مربی بدنساز و دروازه‌بان‌های تیم امید انتخاب می‌شوند، تأکید کرد: مذاکرات لازم را در این زمینه با وزارت ورزش انجام داده‌ایم تا یک مربی کروات برای دروازه‌بانان و یک مربی آرژانتینی - اسلوونیایی به عنوان بدنساز تیم امید اضافه شوند. در صورتی که مشکلی پیش نیاید این دو کارشان را با تیم امید آغاز خواهند کرد.
وی که پیش از این از سمت مدیریت تیم امید استعفا کرده بود و بار دیگر به این تیم بازگشته است در این باره به تسنیم گفت: تصور می‌کردم بودن من مشکل ایجاد می‌کند و نمی‌توانستم دیگران را کنار بگذارم، پس خودم کنار رفتم اما با صحبت‌هایی که آقای کفاشیان انجام داد و گفت که رفتن من کمکی نمی‌کند بازگشتم و کار را پیگیری کردم. امیدوارم حضورم منشاء خیر باشد. تیم امید اکنون به آرامش بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد و باید از این تیم حمایت کنیم.
مدیر تیم فوتبال امید ایران درباره اینکه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش حضور او در تیم امید را زمینه‌ساز کارهای تبلیغاتی خوانده بود به تسنیم گفت: آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که 12 سال است نماینده مردم هستم و سه سال دیگر از دوره نمایندگی‌ام در شورای شهر باقی مانده است. بنده تعهد کتبی و محضری می‌دهم که تا سه سال آینده در هیچ انتخاباتی شرکت نکنم. آنهایی که این حرف را می‌زنند خوب می‌دانند که کارهای تبلیغاتی مربوط به شش ماه آخر است نه من که سه سال از حضورم در شورای شهر مانده است.
کاشانی اضافه کرد: من نفر پنجم تهران در انتخابات شورای شهر شدم و هم‌اکنون در خدمت مردم تهران هستم. ظاهراً به دوستان آمار اشتباهی داده و گفته‌اند من می‌خواهم کاندیدای حضور در مجلس شوم در صورتی که اینگونه نیست. تمام تلاش و تمرکزم این است که تیم امید به المپیک 2016 راه یابد و نه چیزی دیگر.
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس یادآور شد: من دو بار در زمانی که عضو شورای شهر بودم وارد باشگاه پرسپولیس شدم نه اینکه از باشگاه پرسپولیس به شورای شهر بروم. اگر گذشته مرا مطالعه کنند پی به این واقعیت می‌برند. امیدوارم به گونه‌ای کار کنم که این تصورات و سوء تفاهم‌ها برطرف شود. خداوند از من نگذرد اگر بخواهم برای هدف تبلیغاتی منافع کشورم را نادیده بگیرم.
وی گفت: برای من که معلم هستم و از 9 سالگی بلال و بستنی می‌فروختم و در خانه‌ای محقر بزرگ شدم فرصتی پیش آمده که بتوانم به مردم خدمت کنم و امیدوارم خداوند این لیاقت را به من بدهد که با خوشحال کردن مردم گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنم. خیلی‌ها منتظر بودند همزمان با برپایی اردوی کیش من هم به این جزیره بروم اما وظیفه من این است که در تهران بمانم و شرایط را برای موفقیت تیم امید فراهم کنم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    ممد مایلی کهن سوم قاره ی کهن حاج ممد مایلی دسته گل گلایلی
    • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
      مایلی باید مدیر فنی همه تیم های ملی باشه . انوقت کی روش هم منظبط و کارآمد می شه
    • شهرزاد A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
      خوب شد قبل از این که بلایی سر خودش بیاورد یک پست و مقام بهش دادند
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    آقای مایلی کهن یک زندانی بودند و سابقه دار هستند ایشان دیگر نباید در ورزش فعالیتی داشته باشند
    • بی نام SK ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      1 6
      متوقف کردن استرالیا شکست دادن آمریکا
  • بی نام GB ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    مصیبت وارده را تسلیت میگویم .آزموده را آزمودن حطاست .اگر ملتی از تاریخ درس نگیرد تاریخ درس وحشتناکی را به آن ملت خواهد داد . از ما گفتن از شما نشنیدن
    • یک ایرانی A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
      40 72
      سلام بی نام عزیز،رسانه های عزیزوزحمتکش ماوهمچنین ملت ما درسی که ازتاریخ فوتبالمون گرفتند اینه که مایلی کهن بامدت کوتاهی کهدرفوتبال بود :سومی جام ملتها باداشتن آقای گل وبهترین بازیکن وبهترین جوان آسیا وکاپ اخلاق،زدن شش گل به کره،بهترین بازیهای مقدماتی ج ج ۹۸،متوقف کردن استرالیا،شکست آمریک وبهترین بازیهای ج ج۹۸،چهارمی فوتسال جهان،بردن امید به مرحله نهایی،نسل طلایی ۹۸،این مواردو این مرد بزرگ رقم زد ولی متاسفانه جو بیمارفوتبال مانخبه هارو به حاشیه میبرد.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
      46 7
      بعله. فقط حذف بهترین تیم امید ایران، تیمی که سال قبلش با برانکو قهرمان آسیا در خاک کره شده بود با اون بازی درخشان تک ضرب، با باخت به همون کره در آزادی رو از قلم انداختید.
    • بی نام RO ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      25 6
      جناب یک ایرانی، میخوای بگی ستاره های اون سالها فقط به خاطر مایلی بوده؟ اونا رو به کروش میدادی جام جهانی تا یک چهارم رفته بودیم
    • بی نام GB ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
      7 3
      ایشون هیچ بازیکنی را درست نکرد بلکه باشگاها درست کردند و تحویل ایشون دادن مثل علی دایی که توسط مرحوم حجازی تو بانک تجارت ساخته شد و ایشون اون ابروریزی را کرد واقعا که
  • بی نام EU ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    90 درصد بازیکنای تیم امید سکته ناقص زدن با این خبر
  • میثم IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    جناب کاشانی عزیز: میشه بگید کی تو برنامه نود لغت "کی روشی پور " را ابداع کرد؟؟ چه کسی بیانیه کانون مربیان را علم کرد تا اهرمی فشاری برای نماندن کی روش باشد؟؟ از نظر بیشتر نسل جوان مایلی کهن صلاحیت بودن در تیم ملی را ندارد چون اگر داشت خودش مدتی مروج بی اخلاقی در جامعه نمیشد. و خودش تیم امید را به المپیک میبرد.
  • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    انتخاب درستی انجام شده حاجی مایلی کهن انسان درستی است امیدواریم خداوند هم بخاطر سلامت کاریش کمکش کنه ، البته مایلی مربی موفقی هم بوده ، چهارمی تیم فوتسال درجهان ، سوم جام ملت های اسیا وگلباران تیم کره جنوبی شاهکار حاجی مایلی هست برای ابوذر زمان ارزوی موفقیت داریم . طرفداران فوتبال از تهران
    • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
      71 5
      حیف از اسم بزرگان که امثال شما به آدم های کوچک می چسبانید.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    75 16
    وزارت ورزش واقعا ضعيفه.آقايان کاشاني،استيلي و مايلي در دولت گذشته در راس بودند و حالا هم ظاهرا وزارت ورزش نميدونه که دولت روحاني هست.
  • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    51 7
    برای آقای کاشانی احترام قائلم ولی خدایی مدیر فنی قحط بود؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    26 22
    البته منم اصلا از مایلی کهن خوشم نمیاد ولی کاش به جا اینجا یه پستی بهش میدادن این بازیکن های تازه به دوران رسیده استقلال و پرسپولیس زیر دستش بودن ادبشون میکرد که فقط فکر پول و لباس و مدل مو و گوشی آیفون و ماشینن
  • ali A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    43 8
    مایلی کهن پدیده هزاره سوم
  • ققنوس / گراش A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    46 8
    ابوذر زمان ؟ مطمئنی حالت خوبه ؟
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    14 53
    وجود مایلی کهن در کنار شاگردانش و تیم امید یک غنیمت است مایلی کهن یک استعدایاب قهار و از نظر فنی می تواند مشاوره های خوبی به خاکپور بدهد
  • گمنام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    19 69
    درود بر محمد مایلی کهن مرد خدا موفق باشی
    • بی نام US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
      59 12
      آخه اگه این مرد خداست پس چرا راضی میشه هر سال با پول بیت المال ی تیم و بفرسته دسته دو
  • محمود A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    16 47
    اگر می خواهیم فوتبال ایران مسیر درست وترقی را طی کند باید اقای مایلی کهن همه کاره بشه ایشان پاکترین در ورزش هستنند..
  • بی نام A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    49 9
    به امید المپیک 2020 باشید.این المپیکم رفت لای دست قبلیا.
  • بدون نام ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    41 5
    محمد مايلي؟؟ انا لله و انا البه الراجعون.
  • علیرضا A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    6 27
    حاجی محمد مایلی کهن مالک اشتر فوتبال ایران است
    • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
      7 0
      شهید مالک اشتر اون دنیا جلوتو میگیره بابا.....توبه کن.
  • بهدر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    4 2
    مایلی ایران رو سوم آسیا نکرد بازیکنانی که استانکو تو پرسپولیس ساخت و کار تاکتیکی و نظم فوتبال رو بهشون یاد داده بود تو آسیا سوم شدن . این مایلی میگفت من طرفدار داریوش هستم ، مگه این آقا نبود بعد از هر برد ایران تو جام 96 هدبند بسیجی میداد دست بچه ها ی تیم ملی .
  • بی نام NL ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    4 1
    کاری به کاربلد بودن و یا نبودن مایلی کهن نداریم . ولی آنچه معلوم و مبرهن است اینکه ایشان نباید بیکار بمانند , حالا شده چند روزی میهمان زوری گهر درود باشند و یا چند روزی مدیر فنی پیروزی 04 و یا چند ماهی سرمربی تیم امید و یا جوانان و یا نوجوانان یادتان نرود که ایشان به حسن روشن تهمت می بستند که پلیس امارات است و به کسان دیگر هم ...... می گفتند
  • بی نام NL ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    3 2
    کاری به کاربلد بودن و یا نبودن مایلی کهن نداریم . ولی آنچه معلوم و مبرهن است اینکه ایشان نباید بیکار بمانند , حالا شده چند روزی میهمان زوری گهر درود باشند و یا چند روزی مدیر فنی پیروزی 04 و یا چند ماهی سرمربی تیم امید و یا جوانان و یا نوجوانان یادتان نرود که ایشان به حسن روشن تهمت می بستند که پلیس امارات است و به کسان دیگر هم ...... می گفتند