ماجرای دیدار بازیگر جدایی نادر از سیمین با مورگان فریمن

پیمان معادی همبازی مورگان فریمن در «شوالیه‌ها» و متولد نیویورک، تنها بازیگر دو تابعیتی است که در سن شش سالگی برای پاسپورت ایران اقدام کرد و به کشور برگشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه پنجشنبه سوم فروردین پیمان معادی بازیگر سینما و تئاتر مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان بود.

رامبد جوان در ابتدا از پیمان معادی پرسید چه شد که در نیویورک به دنیا آمد و اضافه کرد معادی تنها دو تابعیتی سینمای ایران است که اول تابعیت آمریکایی داشته و بعد برای پاسپورت ایران اقدام کرده است. بازیگر «جدایی نادر از سیمین» در پاسخ گفت: «پدرم در دانشگاه کلمبیا درس می‌خواند، او هم کار می‌کرد و هم درس می‌خواند تا زمانی که دکترای حقوق گرفت. من و برادر بزرگم هم همان جا به دنیا آمدیم. وقتی درس پدرم تمام شد تصمیم گرفت به ایران برگردد و آن زمان من شش ساله بودم.»

بازیگر «درباره الی» که دخترش بارانِ 11 ساله را هم به استودیو «خندوانه» آورده بود در برابر درخواست رامبد جوان که از او خواست با پیمان معادی در سن 12 سالگی حرف بزند گفت: «دخترم باران هم 11 ساله است و احتمالا همان چیزی را که الان به باران می‌گویم به پیمان معادی 12 ساله هم می‌گفتم. این که اصولت را پیدا کن و روی آن بایست، فرقی نمی‌کند چه اصولی اما چیزی داشته باشد که برای رسیدن به آن تلاش کنی و در این مسیر هم اشتباه بکن و هم تجربه.» پیمان معادی به غیر از باران، پسر سه چهار ساله‌ای به نام رایان هم دارد که در استودیو نبود.

این بازیگر 46 ساله در ادامه گفت: «از 40 سالگی به بعد حساس‌تر شده‌ام و از جمله چیزهایی که اندوهگینم می‌کند مشکلات بچه‌هاست؛ از فقر و مریضی تا مورد آزار قرار گرفتن‌شان. فکر می‌کنم یکی از کارهایی که باید در زندگی‌ام انجام دهم کاری برای همین بچه‌هاست.»

بازیگر نقش علی در «کمپ ایکس ری» خطاب به رامبد جوان ادامه داد: «با اسپانسر برنامه تو در این خصوص صحبت کردم و آن‌ها کد #95*780* را در اختیارم قرار دادند. خواهش می‌کنم هر کسی که الان این صحبت مرا می‌شنود گوشی‌اش را دستش بگیرد و با شماره‌گیری این کد هر مبلغی که دوست دارد واریز کند.»

او توضیح داد: «پولی که به این طریق جمع‌آوری شود می‌تواند در چند فاز ابتدا صرف اصلاح روند تغذیه کودکانی شود که از سو تغذیه رنج می‌برند. سپس به کودکانی برسیم که به علت فقر از تحصیل محروم‌اند. بعدتر پدر و مادرهایی را از زندان آزاد کنیم که کودکانشان بیرون زندان منتظرشانند.»

معادی در مورد نهادی که این پول را خرج خواهد کرد نیز گفت: «آن قدر موسسه شناخته شده و قابل اعتماد در این زمینه‌ها هست که نگران این قسمت از ماجرا نباشیم.»

همبازی مورگان فریمن در «شوالیه‌ها» در ادامه با یادی از پدر مرحومش گفت: «26 یا 27 سال است که بیزینسی برای خودم راه انداخته‌ام که از آن پول درمی‌آورم و در کنارش کار سینما هم می‌کنم. به خاطر دارم روزی که کارم را شروع کردم پدرم گفت اگر قرار شد دروغی بگویی که بابت آن 10 هزار تومان بگیری، آن دروغ را نگو و بیا 10 هزار تومان را از خودم بگیر! حتی شده ماهانه بیا از من پول بگیر و بگو فرضا این ماه اگر این دروغ‌ها را می‌گفتم این قدر درمی‌آوردم!»

کارگردان «برف روی کاج‌ها» با ذکر خاطره‌ای از مورگان فریمن گفت: «روز اولی که فریمن را دیدم، جلو رفتم و گفتم امروز روز به خصوصی برای من است که شما را می‌بینم اما او جواب داد آقای فریمن تا چند دقیقه دیگر می‌آید! فکر کردم شوخی می‌کند اما وقتی برگشتم و مورگان فریمن را پشت سرم دیدم فهمیدم او بدلش است! آن قدر از همه نظر شبیه‌اش شده بود که امکان تشخیص‌شان از هم وجود نداشت.»

بازیگر نمایش «در انتظار گودو» در پایان گفت: «در حال راه‌اندازی کارگاهی آموزشی به شکل رایگان هستیم که امیدوارم تا هشت، نُه ماه دیگر اجرایی شود. قرارمان این است که فراخوان این کارگاه را در سطح کشور منتشر کنیم و از بین متقاضیان گزینش کنیم. برای تدریس هم درجه یک‌های هر رشته را خواهیم آورد.»

58242

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    5 2
    من واقعاً نمیدونم رامبد وقتی یه مهمون دعوت میکنه،روحیات اون آدم رو نمیشناسه؟ اینکه از چی خوشش میاد،از چی بدش میاد؟ به پیمان معادی میگه بیا تو برنامم.بعد چهار تا عروسک مسخره رو میاره و اون لودگی هایی که دیدیم همه از نگاههای معادی کاملاً مشخص بود که ناراحت شده.حالا ایشون نه،کسی دیگه.فرقی نمیکنه.یا چند وقت پیش یادم نیست کی بود مهمونش،ولی به زور بی یارو میگه پاشو بیا دارت پرت کن بابا طرف شاید دوست نداره این کارا رو .بهتره قبلش این چیزارو با مهمونش هماهنگ کنه.
  • بی نام AT ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    3 5
    چرا تیتر الکی میزنید؟ بیش از ۸۰درصد امریکایی ها اصلا پساپورت ندارن. بعد ایشون داشته؟
  • سلام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    1 0
    همیشه خندوانه رو بخاطر رعایت خیلی مسائل تحسین میکردم.آموزش استفاده درست ازفضای مجازی,دابسمش بیهوده نساختن,آبروی مردم روحفظ کردن,مسخره نکردن و... . همه این مسائل ازجانب خندوانه رعایت میشد تا زمان ورود عروسکایی نامفهوم. معلوم نیست بخاطر کم آوردن چیه؟ بااحترام به هرچهار صدا پیشه و کمی نقد تند به یکی از اونها که بسسسسیار 85 سین جاش نیستشرم آور از کلمات وعباراتی استفاده میکنه که نمیدونم ؛ فک میکنه خیلی بامزه ست؟, مردم حالیشون نیست؟, تصویرسازیه؟, یه جور عقده ست؟ یا ... ؟. متاسفانه عیددیدنی که زمان خندوانه شد بحث اوشون شده بود خدا رو شکر بحثشون به آبمیوه و صیفی جات وخدایی ناکرده شایدهمسرشون نکشید و بحث عوض شد. آقای خوش صدا خلاقیت بیشتری خرج کنید لطفاً.