فرماندار آستارا: بسیجی بودن یعنی داشتن مسئولیت اجتماعی

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بسیجی بودن یعنی داشتن مسئولیت اجتماعی در مقابل مردم، کشور، نظام که خوشبختانه جامعه ایران اسلامی دارای چنین تفکری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یونس رنجکش به مناسبت هفته بسیج در جمع فعالان جبهه فرهنگی بسیج در آستارا افزود: بسیج از یادگاران بی‌نظیر حضرت امام در دوران پرافتخار دفاع مقدس است که در آن مقطع از حیات انقلاب اسلامی، این تفکر به پشتیبانی از عرصه‌های دفاع از کشور درآمد و امروز نیز با توجه به عرصه های متنوع و ماموریت های مختلفی که برای بسیج تداعی شده است شاهد فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه هستیم.

وی یادآور شد: همه آنانی که دل در گرو انقلاب اسلامی و نظام در مسیر تعالی ایران اسلامی دارند و مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید دارد، یک بسیجی می باشند و باید این تفکر با فرهنگ‌سازی فراگیر شود.

وی گفت: تفکر بسیجی امروز در فراتر از مرزهای کشورمان نیز به اوج رسیده است و ما آن را در قالب مدافعان حرم می‌بینیم که در سوریه در مسیر اهداف متعالی نظام اسلامی چه جانفشانی ها که نکردند و پایان عمر داعش را نیز مدیون خون این عزیزان هستیم.

وی اظهار کرد: هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و شجاعت و جانفشانی آنان، امنیت را برای ما به ارمغان آورده است.

رنجکش با بیان اینکه در مسئولیت های مختلف نیازمند تفکر بسیجی هستیم، تصریح کرد: تخصص، تعهد، پاکدستی و امانتداری از ویژگی های تفکر بسیجی است.

او افزود: دغدغه های اجتماعی زیادی در جامعه به ویژه آستارا وجود دارد که با فعالیت جوانان بسیجی در طرح ها و برنامه های فرهنگی برطرف خواهد شد.

وی بسیج را مظهر اخلاص دانست و گفت: برای حل بسیاری از مشکلات کشور نیازمند فرهنگ سازی هستیم، تلاشی که باید همه گیر شود از همین رو امروز نیازمند یک حرکت بسیجی وار هستیم، حرکتی که اثرگذار باشد، در حقیقت هر کس در هر جایگاهی هست باید با نگاه بسیجی و تخصصی مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرد و اثرگذار باشد.

فرماندار آستارا گفت: این شهرستان نگاه خاص مسئولین را می‌طلبد تا بتوانیم در مسیر کنترل آسیب ها و جریان سازی حرکت کنیم.

در پایان این مراسم که از سوی سپاه ناحیه آستارا و با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، از تعدادی بسیجیان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =