رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف نهایی این فدراسیون کسب مدال در رقابت های المپیک است و برای این مدال باید برنامه ریزی بلند مدت داشت.

علی دادگرافزود:با کسب مدال در بازی های آسیایی جارکارتای اندونزی، از این پس برنامه تیراندازی ایران کسب مدال المپیک است.
وی در خصوص بدهی فدراسیون به سرمربی سابق تیم ملی نیز تصریح کرد: لازلو سوچک سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی مطالباتی از فدراسیون دارد که بحق و بجاست و فدراسیون به دنبال پرداخت این مطالبات است.
دادگر اظهار کرد:به نظر می رسد ظرف یک ماه آینده مطالبات سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی پرداخت شود.
دادگر ، در خصوص احتمال پیوستن ملی پوشان تیراندازی ایران به باشگاههای مطرح جهان گفت: تاکنون در این زمینه برنامه ای وجود نداشته است و به نظر می رسد ورزشکاران تیراندازی برای حضور در باشگاههای داخلی تمایل بیشتری دارند.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص تولید تجهیزات برای این ورزش در کشور گفت: بیشتر سلاح های تمرینی در داخل کشور ساخته می شود و فشنگ های ورزشی نیز قرار است به صورت اختصاصی برای این رشته تولید شود.
وی بدهی فدراسیون از گذشته را 170میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: فدراسیون اگر چه اعتبار لازم را ندارد ولی به صورت تدریجی این بدهی ها را باید پرداخت کند.


گفتنی است ، رئیس فدراسیون تیراندازی از اماکن رشته ورزشی تیراندازی در چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.
ساخت این سالن ها در دولت گذشته آغاز شده و تاکنون بهره برداری نشده است و تجهیز این سالن ها به 30میلیارد ریال هزینه نیاز دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =