۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
استفاده پایلوت از کارت شهروندی در زنجان

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با اشاره به این‌ که استفاده از کارت‌های شهروندی در خیابان‌های سعدی وسط و شمالی، کوچه‌مشکی و زینبیه به صورت پایلوت میسر شده است.

«منیژه ناظری» در این باره به خبرآنلاین گفت: نصب دستگاه‌ها و سرورها برای اتوبوس‌ها به طور کامل انجام شده است و هم‌اکنون نیز نصب دستگاه‌های لازم در تاکسی‌ها را آغاز کرده‌ایم که به نظر می‌رسد تا یکی دو ماه آینده تاکسی‌ها نیز مجهز به سیستم‌های لازم برای استفاده مردم باشند.
وی افز.د: با توجه به این‌که مشتریان ثابت اتوبوس‌ها اغلب کارت شهروندی را تهیه کرده‌اند به نظر می‌رسد که با نصب دستگاه‌ها و استفاده مردم از کارت‌ها در تاکسی استقبال مردم از کارت‌ها را در آینده نزدیک شاهد باشیم،

وی با اشاره به این مطلب اظهار کرد: البته در زمان بازگشایی مدارس نیز آمار فعلی حتما بیشتر خواهد شد، چون دانش‌آموزان و معلمان نیز از اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند. از طرفی نیز پس از اتمام اجرای این پروژه در فازهای مختلف می‌توان هزینه کلی صرف شده را به راحتی به دست آورد.
وی با بیان این‌که زنجان کارت برای خریدهای خرد در نظر گرفته شده و همان لحظه مبلغ پرداخت می‌شود، گفت: قرار نیست مردم تمام خریدهای خود را از فروشگاه با کارت‌های شهروندی انجام دهند، بلکه این کارت‌ها بیشتر برای خریدهای خرد همچون روزنامه و بیشتر مورد استفاده در اموری چون پرداخت هزینه‌های تاکسی، اتوبوس، پارک خودرو، شهربازی و از این قبیل موارد خواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =