تصادف تریلی و پراید3 کشته و یک زخمی برجای گذاشت/عکس

ایسنا نوشت: رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس گفت: شامگاه روز گذشته، تصادف یک دستگاه تریلی با سواری پراید در محور سلماس - خوی ۳ کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

عمار فریددر رابطه با این تصادف شدید گفت: در ساعت 18:32 شامگاه روز گذشته پیرو اعلام یک مورد تصادف جاده ای تریلی با سواری پراید در 20 کیلومتری محور سلماس - خوی در گردنه قره تپه, نیروهای فوریت های پزشکی و هلال احمر و آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند .

فرید بیان کرد: این تصادف متاسفانه 3 فوتی و یک مصدوم داشت که بنا به گفته حاضرین در صحنه همگی اهل روستای قطور شهرستان خوی بودند و با توجه به شدت حادثه و پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی، فرد مصدوم توسط اکیپ فوریتهای پزشکی خوی به بیمارستان خوی و افراد فوتی نیز به سلماس اعزام شدند .

تصادف

وی در خصوص دستگاه های امدادی حاضر در صحنه افزود: علاوه بر نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و فوریتهای پزشکی سلماس، نیروهای فوریتهای پزشکی خوی، پلیس راه خوی سلماس، نیروی انتظامی، نیروهای راهداری و آمبولانسهای فوت بر شهرداری سلماس نیز در صحنه حضور داشتند و اقدامات لازم را در خصوص کنترل ترافیک، رهاسازی ‌و امدادرسانی حادثه دیدگان را به خوبی انجام دادند.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس خاطرنشان کرد: همچنین تصادف شدیدی نیز توسط سواری پیکان وانت و کامیون باری در همین محدوده از محور سلماس - خوی به وقوع پیوسته بود که متاسفانه دو فوتی در پی داشت.

فرید تصریح کرد: با توجه بارش های جوی اخیر و کوهستانی و خطرناک بودن محورهای مواصلاتی از رانندگان عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت مسافرت حتما قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و بستن کمربند ایمنی را مورد توجه قرار دهند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =