گروه بمرانی در هفته پایانی تیر کنسرتی متشکل از قطعات قدیمی و تازه خود را در برج میلاد برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه بمرانی هفته پایانی تیرماه در یکی از سالن‌های پایتخت روی صحنه خواهد رفت. اعضای این گروه بعد از اجراهایی که در جشنواره موسیقی فجر و همچنین عید نوروز داشتند، قرار است روز چهارشنبه 21 تیر کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» را برای اولین‌بار در سالن برج میلاد تهران برگزار کنند.

بهزاد عمرانی (خواننده) درباره اجرای پیش‌رو گفت: «می‌توان گفت این برنامه مفصل‌ترین اجرای بمرانی تا این لحظه (که نزدیک به ده سال از تولد گروه می‌گذرد) خواهد بود و به این ترتیب قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» و منتخبی از قطعات ساير آلبوم‌های بمرانی و علاوه بر آن، قطعات جدیدی را هم اجرا خواهیم کرد. در این کنسرت هم همانند اکثر اجراهایمان، برنامه‌های ویژه‌ای به لحاظ نور و تصویر خواهیم داشت و قرار است اتفاقات جذابی برای اجرایمان داشته باشیم.»

عمرانی با بیان اینکه گروه بمرانی طی این سال‌ها آهسته و پیوسته پیش رفته و ذره ذره مخاطبان خود را افزایش داده‌ است، می‌گوید: «اجرا در برج میلاد، تحولی مهم در بمرانی و شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های ما خواهد بود. یکی از مهمترین کارهایی که در طول فعالیت خود انجام داده‌ایم اين است که همواره تلاش كرده‌ايم بدون وا دادن به مسير متعارف، سعی كنيم با خروجی و عملكردی متفاوت در گسترش ذائقه شنيداری روز موثر باشيم. خوشحاليم كه الان هم نتيجه‌اش اين شده كه با همراهی و حمايت مخاطبان بتوانيم این موسیقی غیرپاپیولار را به سالنی با گنجایش برج میلاد ببريم.»

بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار)، مانی مزکی (ساز دهنی، یوفونیوم و ترومبون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ترومپت)، کیارش عمرانی (باس و کنترباس)، آرش عمرانی (آکاردئون، کیبورد و پیانو) و سالار اصغری (درامز) اعضای گروه بمرانی در این کنسرت خواهند بود و احتمالاً همانند اجرای قبل، دو نفر از اعضای گروه پالت یعنی مهیار طهماسبی (ویلنسل) و سردار سرمست (ترومپت) نیز آنها را در این برنامه همراهی خواهند کرد.

کنسرت «گذشتن و رفتن پیوسته» روز چهارشنبه 21 تیر، ساعت 22 در سالن برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =