فیلم "اسب" به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد رسید

فیلم کوتاه داستانی «اسب» به کارگردانى «رسول احمدی» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان با راهیابی به بخش پایانی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سالن های مختلف اکران و در معرض داوری قرار می گیرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان در گفت و گو با خبرآنلاین، اظهار کرد: در ادامه موفقیت‌های داخلی و بین المللی تولیدات سینمایی حوزه هنری کردستان، فیلم کوتاه «اسب» به بخش پایانی چهلمین و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که از 2 تا 10 آذرماه 96 با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل،‌ آموزه های دینی، فرهنگ و تمدن،‌ سبک زندگی و حقوق شهروندی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه های ملی،‌ علم و زندگی و بخش ویژه برگزار می شود، راه پیدا کرد.

زانیار لطفی افزود: این فیلم از بین آثار ارسال شده جهت رقابت با 33 فیلم داستانی کوتاه جهت کسب بهترین فیلم در بخش ایرانی توسط گروه بازبین جشنواره انتخاب و ضمن اکران در سالن های مختلف جشنواره، در مدت برگزاری در معرض داوری داوران جشنواره قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: در این دوره از جشنواره در مجموع 112 فیلم در بخش داستانی بلند، داستانی کوتاه و مستند و 65 فیلم خارجی از کشورهای مختلف دنیا نیز حضور دارند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان خاطرنشان کرد: فيلم «اسب» به مدت زمان 3 دقيقه، به بررسی تأثیر رسانه بر ذهن کودکان و نوجوانان می پردازد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =