دانشگاه کردستان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آماده است

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به آمادگی دانشگاه کردستان برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اظهار کرد: اساتید، کارکنان، دانشجویان و اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی صنفی، فرهنگی، آموزشی، علمی و سیاسی در کنار کانون دانشجویی هلال‌احمر و بسیج دانشجویی دانشگاه برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بسیج شده‌اند.

دکتر «فردین اخلاقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، با اعلام استقرار 6 اکیپ جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در محوطه دانشگاه کردستان، اظهار کرد: ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در محوطه دیاری گولان، دانشکده ادبیات، دانشکده علوم پایه، سلف مرکزی، دانشکده کشاورزی و یک پایگاه بسیج در محوطه دانشگاه علوم انسانی استقرار یافته و اقدام به جمع آوری کمک‌های بشردوستانه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه کردستان می‌کنند.

اخلاقیان با بیان اینکه این اکیپ‌ها طی دو روز کاری (امروز و فردا) فعال خواهند بود، افزود: تلاش شده است تا با کمک خود دانشجویان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شود و ما نیز همانند تمام مردم و دانشگاهیان سراسر کشور در این امر بشردوستانه با آنان سهیم باشیم.

رئیس دانشگاه کردستان با ذکر اینکه مسئولین دانشگاهی در کنار تشکل‌های دانشجویی تمام هَم خود را معطوف به هر چه بهتر برگزار شدن فرآیند جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: پس از پایان پروسه جمع‌آوری، مبالغ و هدایای گردآوری شده توسط اکیپی از مسئولین و دانشجویان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام خواهد شد.

وی در پایان ضمن تسلیت به ملت ایران و بخصوص مردم کرمانشاه به دلیل بروز زلزله، مراتب همدردی خود را بجا آورده و خاطرنشان کرد: هرچند بروز زلزله آزمونی برای محک دوباره همدلی ایرانیان بود، اما امید است دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =