نماینده مردم پلدختر در مجلس: نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور بی‌بدیل است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: پایه و ساختار توسعه و پیشرفت هر جامعه به فرهنگ تعلیم و تربیت آن بستگی دارد.

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، سیدحمیدرضا کاظمی در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال 96 شهرستان پلدختر با گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: همه ما تربیت شده دست معلمانی هستیم که سال‌ها در راه تعلیم و تربیت متحمل زحمت شده و در این راه تلاش فراوان کرده‌اند.

وی به فرمایشات امام راحل در رابطه با مقام والای معلم اشاره کرد و افزود: معلم امانت داری است که انسان امانت او است و خداوند و مردم انسان را در جهت یادگیری و تعلیم و تربیت به عنوان امانت به معلمان سپرده‌اند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت:با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بلند مدت هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد و نقش معلم و مربی در جامعه ما نقش تراز اول است.

وی نقش آموزش و پرورش و معلمان را در جامعه بی‌بدیل دانست و افزود: سازندگی کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به دست معلمان است.

کاظمی خاطر نشان کرد: به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس و قانون گذار قول می‌دهم در حوزه وظیفه خود آنچه در توان دارم در جهت حمایت از فرهنگیان، معلمان و آموزش و پرورش به کار گیرم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: این گونه جلسات استمرار داشته باشد زیرا کسی که 30 سال عمر خود را جهت تعلیم و تربیت فرزندان مردم به کار گرفته مستحق تکریم و تجلیل است.‌

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =