معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزى از حضور فعال دادرسان جمعیت هلال احمر استان مرکزى در مسابقات کشورى المپیاد طرح ملى دادرس و کسب مقام در رشته هاى مختلف اصلى و جانبى خبر داد.

به گزارش خبرآنلاين، آرش اشترى در رابطه با حضور فعال دادرسان مركزى و كسب مقام آنها در مسابقات كشورى دادرس بيان داشت: طى برگزارى مسابقات كشورى طرح ملى دادرس در بندرانزلى، دانش آموزان آماده در روزهاى سخت اعزامى (خواهر) از جمعيت هلال احمر استان مركزى، علاوه بر حضور فعال در بخش هاى فرهنگى و برنامه هاى جانبى، موفق به كسب مقام دوم در رشته آتل بندى و شكستگى و در مسابقات جانبى كسب مقام اول در رشته وسطى، طناب كشى و همچنين تيم برتر در رشته پنتاگو شدند.
اشترى عنوان كرد: در مرحله بعد مسابقات، دانش آموزان آماده در روزهاى سخت (برادران) جمعيت هلال احمر استان مركزى، موفق به كسب مقام دوم در رشته پانسمان و بانداژ، كسب مقام سوم در رشته احياى قلبى ريوى و در مسابقات جانبى موفق به كسب مقام دوم در رشته حمل آب، شدند و در هر دو تيم خواهر و برادر در برپايى نمازجماعت، توزيع شربت نذرى، نصب تراكت هاى فرهنگى و ... نيز فعال بودند.
اشترى ضمن تبريك به دادرسان استان مركزى، بيان داشت: با توجه به اينكه اين مسابقات تنها بهانه اى جهت محك سطح مهارت و يادگيرى مباحث امدادى در دانش آموزان بوده، اميد است با افزايش مهارت، تمرين بيشتر و همچنين توسعه كانونهاى دانش آموزاى در كليه مدارس در سطح استان شهرستان، همگام با شعار هميشگى هر خانواده ايرانى يك امدادگر، پيش رفته و به تحقق آن در سطح كشور بپرداديم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =