نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس گفت: متاسفانه در گذشته، تصمیمات مقطعی و بدون کارشناسی برای روستاییان گرفته شده است که امیدواریم با تلاش دولت در حمایت از روستاییان، پیشرفت کشور و حل مشکلات این قشر محقق گردد.

به گزارش خبرآنلاین؛ احمد بیگدلی در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان، با بیان اینکه کشاورزان با کمترین امکانات و با تلاش های فراوان به اهداف خود رسیده و موفقیت کسب می کنند، اظهار کرد: کشاورزان، با خدا معامله می کنند و خداوند نیز کشاورزان را دوست دارد و به محصولات آنها برکت می دهد.
وی با بیان اینکه مردم در مشکلات موجود کشور، مقصر نیستند، ادامه داد: مسئولان باید با تمام وجود در خدمت مردم باشند و امیدواریم با تلاش مسئولان و برنامه ریزی های انجام شده از سوی آنها، بتوان تغییرات مثبتی در استان و کشور ایجاد کرد.
نماینده مردم شهرستان خدابنده با بیان اینکه فرهنگیان و کشاورزان، جزء مولدترین اقشار کشور هستند، ابراز کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر در بخش کشاورزی، باید همه مسئولان در خدمت کشاورزان بوده و به روستا و روستاییان با دید مصرف کننده نگاه نکنند؛ چرا که روستاییان در کشور، مولد هستند و به همین دلیل باید با دید قدر شناسی به آنها نگریسته شود.
بیگدلی با اشاره به اینکه وضعیت آبی کشور، مناسب نیست و مشکل خشکسالی وجود دارد، افزود: برای مدیریت مصرف آب از کشاورزان انتظار میرود به سمت استفاده از روش های نوین کشاورزی و آبیاری حرکت کنند؛ چرا که آب به عنوان نعمت الهی باید برای آیندگان به ارث برسد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در وضعیتی قرار ندارد که همه در مشاغل دولتی، مشغول به کار شوند، ادامه داد: باید به کارآفرینی و مشاغل مشابه تحت حمایت دولت، روی آورد؛ چرا که یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی که همواره مورد تأکید و دغدغه مقام معظم رهبری می باشد، کارآفرینی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =