۰ نفر
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
آه حسینی در روز رکوردشکنی

سیدحسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال توانست با ثبت رکورد 873 دقیقه گل نخوردن، خود را تبدیل به یک چهره تاریخی در فوتبال ایران کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: حسینی حتی رکورد مرحوم حجازی را شکست و بالاتر از همه گلرها ایستاد. این اتفاق باعث شد تا حسینی تبدیل به نقش اول فوتبال ایران در روزهای اخیر شود. حسینی خیلی زود توانست به این رکورد برسد؛ مدتی بعد از فیکس شدنش در استقلال. او حتی قرار بود ابتدای فصل از این تیم برود ولی ماند و در نهایت توانست در چشم‌برهم‌زدنی، به رکوردی برسد که شاید سال‌های سال کسی نتواند آن را بشکند. سیدحسین حسینی در این یکی، دو روز بیش از هر زمان دیگری توی چشم بود. علاوه بر اینکه هواداران در بیرون و در کوچه و خیابان به این بازیکن توجه ویژه‌ای داشتند، خیلی‌ها برایش پیغام تبریک فرستادند. حسینی روز شنبه هم به اردوی تیم ملی رفت تا مثل دیگر ملی‌پوش‌ها ریکاوری کند و از همین حالا شانس خود را برای حضور در جام جهانی‌ افزایش دهد. اوسیانو کروز مربی تیم ملی پس از دیدن حسینی رو به او گفت: «به خاطر رکوردی که زدی به تو تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه راهت هم موفق باشی.» دیگر مسئولان تیم ملی و همین‌طور همه بازیکنانی که در مرکز تمرینی حضور داشتند، با دیدن حسینی به او تبریک گفتند. مظاهری گلر ذوب‌آهن، حامد لک گلر فولاد، سعید آقایی، مرتضی تبریزی و... از جمله این بازیکنان بودند. حسینی اما واکنش جالبی مقابل این تبریک‌ها نشان داد. گلر استقلال در این‌باره گفت: «هم خوشحال هستم و هم ناراحت. خوشحالم که توانستم این رکورد را بشکنم و ناراحتم از اینکه گل خوردم. کاش آن گل را مقابل سایپا دریافت نمی‌کردم تا در روزی که من رکورد شکستم، تیم هم برنده می‌شد.» که البته حاضران گفتند ایرادی ندارد و همین که توانسته چنین رکوردی را بعد از چند دهه بشکند، افتخار بسیار بزرگی است که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود و او باید از این مسئله خیلی خوشحال باشد.

حسینی با توجه به شکستن این رکورد در سال جام جهانی، حالا شانس زیادی دارد تا یکی از مسافران روسیه باشد. خیلی‌ها او را آماده‌ترین گلر این روزهای لیگ برتر می‌دانند و حسینی با ادامه این شرایط حتی می‌تواند در جام جهانی‌ یک خطر جدی برای علیرضا بیرانوند باشد. شنیده می‌شود او در بازی دوستانه تیم ملی مقابل لیبی شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی خواهد داشت و احتمالاً اولین بازی ملی‌‌اش را انجام می‌دهد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =