آمار گومز، مهاجم مورد نظر استقلال که به تهران آمده باعث شگفتی رسانه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر آلمانی نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد. او قید سجادشهباززاده را زد تا این بازیکن به قطر برود. علی قربانی را هم که هواداران تیم طوری ترور شخصیت کردند تا دیگر به سختی بتواند برای آبی ها بازی کند. جابر انصاری هم که بعد از آسیب دیدگی دیگر هیچ نشانی از آن یار سابق ندارد. با این وجود استقلال که مدتهاست با وینفرد شفر باخت را در لیگ برتر فراموش کرده و اگرچه سه هفته است که نتوانسته ببرد اما هیچ کدام از بازی هایش را هم نباخته است، برای همین گل نزدن های موقعیت ها، حالا دچار چالش شده است.

 از یک سو آسیب دیدگی دو یار خطرناک تیم یعنی محسن کریمی و داریوش شجاعیان و از سویی دیگر روند فشار بر تیم برای گل نزدنهای مهاجمان و بازی های مهم آسیایی در پیش سبب شده تا شفر به دنبال خرید بازیکن باشد. مهاجم خارجی شش دانگ چیزی است که او نیاز دارد. ابتدا یک مهاجم کامرونی و بعد 5 گزینه دیگر در دستور کار استقلال برای خرید قرار گرفتند. 

جالب اینکه 3 نفر از این 5 نفر به خاطر شرایط و تصویری که خانواده های شان از ایران داشتند حاضر به مذاکره و عقد قرارداد نشدند و دیگران هم پیشنهاد مالی تیم را خیلی کم می دانستند تا آخرین گزینه ای که از لحاظ کیفی استانداردهای شفر را داشته انتخاب شود. مردآلمانی اعتقاد دارد این بازیکن به کارش می آید و اگر امروز در تهران است، به این دلیل بوده که در سال های اخیر فقط ده گل زده است. البته شفر اعتقاد دارد که می تواند این بازیکن را با آن توانایی فنی که دارد به اوج برساند.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =