۰ نفر
۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰

رقابت بانک‌‌ها برای کسب عنوان محبوب‌ترین بانک ایران در جشنواره «بانک محبوب من»، به طور رسمی آغاز شد.

با اعلام سایت بانکی، رقابت بانک‌‌ها برای کسب عنوان محبوب‌ترین بانک ایران در جشنواره «بانک محبوب من»، به طور رسمی آغاز شد. این جشنواره که از تاریخ 5 دی‌ماه شروع به کار کرده، درتاریخ 15 بهمن ماه به کار خود پایان می دهد

تاکنون و با گذشت سه هفته از این جشنواره مردمی ، قریب به 50 هزار نفر از مشتریان شبکه‌ی بانکی کشور در این نظرسنجی شرکت کرده و بانک مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده‌اند.

همچنین بانک‌های کشور نیز همگام با مشتریان‌شان با درج بنر جشنواره در سایت رسمی خود ، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ، ارسال پیامک و ... تنور جشنواره را داغ‌تر کرده‌اند.

جشنواره «بانک محبوب من» که هر سال با تلاش سایت خبری-تحلیلی بانکی و با حمایت حامیان مالی برگزار می شود، تنها کارزار رسمی و مردمی رقابت بانک‌ها با یکدیگر است. هدف سایت بانکی از برگزاری چنین جشنواره ای، سنجش رضایت مشتریان از بانک‌ها و ایجاد مزیت‌های رقابتی در آنها است.

بانک‌ها هم مانند دیگر کسب و کارها، برای رشد و توسعه در مسیر صحیح خود، نیاز به آگاهی از بازخورد مشتریان دارند. چرا که این راهکار، تنها مسیر صحیح به سوی تامین منافع کسب و کار  و جلب رضایت مشتری است. گواه این مطلب، حضور 19 هزار نفری مردم در روزهای آغازین جشنواره است؛ در حالیکه سال گذشته، تعداد کل کسانی که در جشنواره شرکت کردند، 50 هزار نفر بود.

در سومین جشنواره «بانک محبوب من» که سال گذشته برگزار شد، بانک ملت با رای مردم عنوان «محبوب‌ترین بانک ایران» را از آن خود کرد.

حامیان مالی جشنواره

در این دوره از برگزاری جشنواره، فروشگاه روکولند و فروشگاه اینترنتی لباس دلیچی حمایت مالی از جشنواره را بر عهده گرفته‌اند.
در پایان جشنواره به قید قرعه جوایز نقدی ، بن خرید لباس و سفر خارج از کشور به شرکت کنندگان در جشنواره بانک محبوب من اهدا خواهد شد.

گزارش تحلیلی نظرسنجی نیز در مراسم اختتامیه در اختیار مدیران بانک قرار خواهد گرفت.

از طریق لینک زیر می توانید در جشنواره و قرعه‌کشی بانک محبوب من شرکت نمایید :

شرکت در جشنواره بانک محبوب من / کلیک کنید 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748433