روزنامه اعتماد نوشت:

اهالي يك روستا در استان گيلان در حالي روز خود را آغاز كردند كه نقشه قاتل براي رهايي از بند ارتباطي پنهاني حادثه‌يي هولناك را رقم زد. به گفته رييس پليس آگاهي استان گيلان پس از كسب اطلاع پليس از وقوع درگيري منجر به جرح در روستا، ماموران نيروي انتظامي به سرعت به محل درگيري اعزام شدند. در تحقيقات اوليه مشخص شد زن جواني به علت اصابت چندين ضربه با جسم سخت از ناحيه سر به‌شدت دچار خونريزي و جراحت شده كه از سوي اهالي به بيمارستان انتقال يافته اما به دليل شدت جراحات جان خود را از دست داده است. سرهنگ كريمي با اشاره به دستگيري قاتل از سوي شاهدان عيني صحنه گفت: متهم پس از دستگيري و در تحقيقات اوليه ضمن اعتراف صريح به قتل زن جوان به داشتن ارتباط پنهاني با وي اقرار كرد و گفت كه به مدت 5 ماه با مقتول ارتباط داشته است.

در جريان رسيدگي به پرونده، متهم مدعي شد در مدت آشنايي با مقتول بارها مجبور به پرداخت مبالغي پول نقد شده تا وي همسرش را از وجود ارتباط بين آنها با خبر نكند. متهم در ادامه با تشريح جزييات حادثه گفت: «اخاذي مقتول تا روز حادثه از من ادامه داشت. در اين روز من و مقتول با خودروي نيسان به سمت روستا در حركت بوديم اما اين‌بار وقتي وي از من درخواست 500 هزار تومان پول نقد كرد مخالفت كردم و گفتم پول ندارم. پس از آن مشاجره‌يي بين ما در گرفت و مقتول مرا تهديد كرد اگر به او پول ندهم از همسرم مي‌گيرد و ماجرا را هم به او مي‌گويد.»

همين موضوع كافي بود تا مشاجره لفظي به درگيري سختي ختم شود و متهم به قتل با ميله آهني چندين بار به سر مقتول ضربه وارد كند؛ ضربه‌هايي كه باعث خونريزي شديد و مرگ زن جوان شد تا سرانجامي نافرجام براي پنج ماه رابطه پنهاني رقم بخورد.

به گفته سرهنگ كريمي با توجه به اقرار صريح، متهم با صدور قرار قانوني از سوي مقام قضايي روانه زندان شده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    23 17
    با نیسان ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    11 15
    مرد پست فطرت
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    16 5
    می خواسته مجانی رابطه داشته باشه کسی هم نفهمه خیلی طمعکار بوده بی وجدان