روزنامه آرمان نوشت:مجموعه میانی دولت همچون استانداران و وزرا باید از میان افرادی انتخاب شوند که متعهد به برنامه‌های دولت هستند.

 دولت آقای روحانی باید از هم‌اکنون اعلام کند هر شخصی در سطوح میانی اگر پایبند به برنامه دولت جدید است، در پست خود بماند؛ در غیر این صورت جای خود را به افرادی بدهد که متعهد به اجرای این برنامه‌ها هستند. البته نباید برای تغییر کابینه در حال حاضر تعجیل کرد. دولت باید از مجلس رأی اعتماد بگیرد و در هنگام ارائه کابینه این تغییرات را در پیش بگیرد.

نباید در این زمان تعجیل کنیم. درحال حاضر تا زمان اعلام کابینه باید توان خود را به رایزنی در زمینه انتخاب بهترین افراد برای اجرای تعهدات دولت آینده اختصاص دهیم. کار اجرایی کار بسیار پیچیده‌ای است. باید همه جوانب امر را مورد توجه قرار داد. نباید آقای روحانی را تحت فشار مضاعف قرار دهیم، اما به‌طور کلی طرح تغییر کابینه و همچنین مسئولان محلی باید یکی از اولویت‌های دولت آینده باشد.

از طرفی دیگر دولت جدید باید در تمامی استان‌ها استانداران و فرمانداران همسو با خود را به کار بگیرد، زیرا لازمه تحقق اهداف و برنامه‌های دولت جدید وجود اشخاصی است که با برنامه‌های منتخب مردم در یک راستا حرکت می‌کنند. به همین دلیل باید تمامی استانداران، یعنی نمایندگان عالی دولت در استان‌ها همگرا با برنامه‌های دولت جدید باشند.
302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =