مشکلات طرح شده توسط شما؛ اختلال در سیستم شاپرک و حذف حجم نت شبانه مخابرات بدون اطلاع به مشتریان

مشکلاتی که روز گذشته در سرویس مشکلات مردم خبرگزاری مطرح شد در حوزه شهری قرار داشت.

به گزارش خبرآنلاین، مشکلات جاده ای، استخدام دانشجومعلم ها، اختلال در سیستم شاپرک و چند مشکل مربوط به اشتغال از مشکلاتی بود که روز گذشته در این سرویس مطرح شد.

سایر مشکلات در جدول زیر آمده است:

 

حوزه

شرح مشکل

شهری

با سلام خدمت شما بنده از طرف خیلی از همشهریانم ای تقاضا را از شما دارم تا این خواسته ما را به گوش مسئولین برسانید. شهر ما در استان خراسان شمالی قرار دارد سنخواستما جاده ای داریم که منتهی میشود به استگاه قطار شهر ولی مسئولین شهرستان جلوگیری میکنند از راه اندازی این جاده و مردم مجبور میشوند حدود 100کیلومتر فاصله را طی کنند تا به ایستگاه قطار شهرستان برسند ولی این در حالتی است که اگر جاده ما اسفالت بود و راه اندازی میشد ما فقط با طی کردن 10 کیلومتر به ایستگاه میرسیدیم.مسئولین شهرستان به شدت از این خواسته مردم شهر سنخواست جلوگیری میکنند و تا به حالا هر چه نامه به مسئولین زدیم به دستشان رسیده ولی در برگشت چون به شهرستان ارجا داده میشود انها به راحتی این مسئاله را رد میکنند خواهش میکنم.

 

سلام من ازتون خواهش کردم راجب مترو پرند با یه مسول که جوابگو باشه گزارش تهیه کنید ولی انگار نه انگار به خدا دیگه دستمون به هیچ جا بند نیست فقط امیدمون به شماست خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

شهرک پردیسان قم تنها یک راه ارتباطی با مرکز شهر دارد که بسیار خطرناک و شلوغ است. در ساعات پیک رفت و آمد تصاوفات زیادی هم در آن صورت می گیرد. از مسئولین خواهشمندیم با توجه به جمعیت بالای ساکن در این شهرک به این امر اهتمام داشته باشند. با تشکر.

 

با سلام هر روز در رسانه های مختلف حرف از صرفه جویی در مصرف آب ,برق و ... گفته میشود ولی در مورد استفاده های غیر قانونی ازآب ,برق و گاز ادارات مربوطه قصور میکنند.در منطقه ما شهر قدس منازل مسکونی زیادی سالهاست این عمل را انجام میدهند و ماموران شهرداری هیچ برخوردی انجام نمیدهند. خواهشمندم در این مورد گزارشی تهیه کنید.

 

سلام یکی از پروژه های مهم شهرداری احداث اتوبان امام علی بود این اتوبان ورودی ها و خرو جی های زیادی را دارست ولی در مسیر جنوب به شمال برای خیابان مدنی بجای خروجی دور برگردون در نظر گرفته شده و خود رو هایی که قصد ورود به این خیابان را دارند باید از خروجی سبلان استفاده کنند که همین امر باعث بوجود آمدن ترافیک سنگین در این خیابان و چهار راه مدنی و سبلان میشدود که بسیار آزار دهنده میباشد البته فضای لازم برای ایجاد خروجی هست که اگر مسئولین شهرداری یک برسی بکنند و خروجی را احداث کنند باعث دعای خیر اهالی محل میشوند

 

با عرض سلام.آقا ما چیکار کنیم که یه مسافرت میخوایم بریم جاده هامون امنیت داشته باشه؟؟؟؟واقعا انتظار زیادیه؟؟؟

 

لطفاً مشکل مزاحمت دستفروشان و تکدی گران را در مترو پیگیری فرمایید

پلیس

ایا پلیس راه گیلان نباید به خاطر سرگردانی صد ها هزار ماشین متوقف شده و صف کیلومتری از رشت تا منجیل نباید برکنار گردد. واقعا جای تاسف است که هزار سرباز صفر در جاده بود اما دریغ از یک مسئول یا درجه دار دربین این همه سرباز به نظر میرسد به جای دادن شعار که درصد تصادف کمتر ووووو شده راهنمایی و رانندگی به مسولیت اصلی خود که راهنمایی است توجه داشته باشد و قتی جاده هایی همچون چالوس و هراز مسدود میگردد معلوم است که بار ترافیکی رشت تمام این مسیرها را باید جبران نماید. واقعا عاجزانه خواهشمندم پیگیری نمایید

آموزش

سلام خبر انلاین جان عزیزت مشکل استخدام مارو پیگیری کن همه در ها به روی ما بسته شده خواهش میکنم مگه همه چیز توافق هسته ای هستش ما هروقت میاییم این سایت شما فقط درباره توافق هسته ای نوشتی بابا جان 12000نفر دانشجومعلم دارن افسردگی می گیرن جان عزیزت قسمت دادم مشکل استخدام و حکم مارو بررسی کن داریم بیچاره میشیم خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم.

 

از جناب وزیر آموزش و پرورش بپرسید که چرا زمانی که هنوز دانشجویانی که از طریق کنکور سال گذشته جذب کرده اید استخدام نشده اند , مجددا امسال می خواهید دانشجو جذب کنید و علاوه بر این حرف از استخدام 5 هزار نفری افراد دارای مدرک کارشناسی می زنید؟؟؟

مخابرات

مخابرات بدون اطلاع رسانی دقیق حجم رایگان شبانه رو حذف کرده لطفا پیگیری کنید من هر روز خبر و بعضی سایتهای خبری و حتی وب سایت مخابرات رو نگاه می کنم ولی همچین خبری که قبلا اطلاع رسانی کرده باشند رو ندیدم

تامین اجتماعی

سازمان تامين اجتماعي با وجود اعلام پرداخت معوقه فروردين ماه بازنشستگان تا پايان تير متاسفانه هنوز به وعده خود عمل نكرده است.

اقتصادی و اشتغال

با سلام..لطفا به نتایج استخدامی ازمون شرکت فرودگاهها رسیدگی کنین.....یکساله نتایج رو زدن و همه مراحل رو رفتیمبه جز ازمایش های بدو استخدام اما هنوز خبری از شروع به کارمون نیست....لطفا پیگیری کنید...توی خود اگهی آزمون که سال 93 بود نوشته بودن قبول شدگان نیمه دوم سال بکار گرفته میشن

 

اینجانب ساکن کوی بیمه در مجاورت شهرک اکباتان تهران هستم. از زمانی که اعلام شد نان در برخی از نانوایی ها آزاد پخت می شود کلیه نانوایی های محله ما نان را به نرخ آزاد پخت می کنند با توجه به اینکه قشر های کم درآمد نیز در این محله و هر جای دیگر یافت می شوند لطفاً این موضوع را پیگیری نمایید

 

سیستم شاپرک بر خلاف ادعای بانک ها در سر ساعات مقرر مبلغ کارت کشیده شده را به حساب واریز نمی کند

 

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =