نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان برگزار شد

نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان با حضور رمضانعلی نوچه ناسار معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری به همراه اعضا کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این جلسه رمضانعلی نوچه ناسار معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز در حقیقت یک اقدام و حرکت هدف دار از سوی دشمنان برای ضربه زدن به ارزش های فرهنگی کشور و ایجاد تغییر در سبک زندگی مردم است بیان داشت قاچاق کالا که با هدف سود اندازی انجام می شود که باید با برنامه ریزی بر پایه اطلاعات صحیح بحث قاچاق را مدیریت کرد و در صورت برنامه ریزی صحیح، در امرمبارزه با قاچاق موفق خواهیم بود .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان ضمن تاکید بر ضرورت فعالیت فرهنگی در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی، به نقش ارتقای آگاهی مردمی در پیشگیری از قاچاق اشاره کرد و خواستار تمرکز دستگاه‌ها بر امور فرهنگی و پیشگیرانه در کنار فعالیت‌های نظارتی و کنترلی شد.
وی با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد باپدیده شوم قاچاق کالا ، اظهار داشت : با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.
افزایش کارگاه های آموزشی، افزایش بازرسی ها و نظارت های تخصصی بر مواد غذایی ، نظارت بر اماکن ورزشی و مکمل های غذایی و رژیمی و آگاه سازی عمومی درخصوص مضرات مصرف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =