مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه مازندران منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه،با صدور حکمی حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری را بعنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان مازندران منصوب کرد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، باصدور حکمی با قدردانی از خدمات حجت الاسلام علیزاده مدیر کل سابق ،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری را بعنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان مازندران منصوب کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه مازندران، پیش از این ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری و معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران را بر عهده داشته است.مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل قدیم وجدید پیش از ظهر امروز در مازندران با حضور نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف وامور خیریه برگزار شد.
مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم اظهار کرد: این نهاد متولی موقوفات و در مسیر شناساندن و احیای موقوفات و فرهنگ وقف به جامعه است و به مشارکت و همکاری همگان نیاز دارد.
حیدری گفت: براساس دستورالعمل و ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، احیای موقوفات و آبادانی آن ها از سوی مجموعه اداره کل اوقاف مازندران نیز پیگیری می شود.
حجت الاسلام ستار علیزاده به مدت حدود 5 سال در سمت مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بود و اکنون حجت الاسلام ابراهیم حیدری به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه مازندران معارفه شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =