حمایت از ورزش مورد تاکید منتخبین مردم در شورای شهر خرم‌آباد است

عضو شورای شهر خرم آباد در آئین اختتامیه کلاس توجیهی مربیگری و داوری بیلیارد لرستان اظهار کرد: خوشبختانه اعضای شورای چهارم شهر خرم‎آباد حامی ورزشکاران هستند، البته قطعأ اعضای شورای پنجم نیز حامیان ورزشکاران خواهند بود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،وی با اشاره به اینکه حدود 30 تا 40 درصد اعضای شورای اسلامی شهر خرم‎آباد در دوره چهارم ورزشکار و قهرمان ورزشی هستند، تاکید کرد: حمایت از ورزشکاران رشته‎های مختلف ورزشی همواره مورد تاکید و توجه نمایندگان و منختبان مردم در شورای شهر بوده و هست.

عضو شورای چهارم و منتخب شورای پنجم شهر خرم‎آباد تصریح کرد: کمک 300 میلیون تومانی اعضای شورای شهر خرم‎آباد به به تیم خیبر این شهرستان یکی از نمونه‎های بارز حمایت شورایی‎ها از ورزشکاران است که قطعأ این حمایت نیز در شورای پنجم نمود می‎یابد.

کوشکی خاطر نشان کرد: بسیار امیدوارم که در عمر کاری شورای پنجم خرم‎آباد نیز اقدامات موثری در حمایت از جامعه ورزشی محقق شود.

وی عنوان کرد: مطمئن باشید که در آینده اتفاقات خوبی در شهر خرم‎آباد رخ می‎دهد، از سویی بنده نیز به عنوان یکی از منتخبان مردم در پارلمان شورای شهر قول می‎دهم که در آینده همراه و پشتیبان ورزش استان باشم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم‎آباد در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از جمعیت بالای جامعه ورزش لرستان گفت: خوشبختانه در سایه برنامه‎ریزی و آموزش‎های مناسب و بجا جامعه ورزشی روز به روز در حال افزایش است و ازدیاد است.

کوشکی در خصوص ورزش بیلیارد نیز اظهار کرد: این رشته ورزشی که به تازگی شروع به کار کرده است، پس از مدت کوتاهی از رده بیستم به رده هشتم رشد و صعود کرده است که این اتفاق خوشایند نشان از اهمیت دادن به مقوله و حوزه ورزش دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =