نامه نیوز نوشت: وزیر دادگستری معتقد است که آموزش‌های لازم باید برای کودکان صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای امثال آتنا نباشیم.

حجت السلام مصطفی پورمحمدی، به مرگ دردناک آتنا اصلانی کودک پارس آبادی اشاره کرد و گفت: ما از این اتفاق بسیار متاسفیم، حادثه‌ی بسیار غم انگیز،غم بار برای همه مردم ایران بود.

وزیر دادگستری همه ما باید نسبت به اینگونه مسائل حساس باشیم، گفت: به خانواده و بستگان آتنا تسلیت می‌گوییم و برایشان آرزوی صبر داریم.قوه قضاییه هم تلاش جدی را در این زمینه به کار برده است و امیدواریم هرچه سریعتر به این پرونده رسیدگی و برخوردهای لازم صورت بگیرد.

پورمحمدی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی همواره وجود داشته، این حادثه برای ما بسیار نگران کننده است و اینگونه نیست که تعدادش در جامعه ما زیاد باشد، هرچند یک مورد هم نباید وجود داشته باشد. خوشبختانه جامعه ما از سلامت بالایی برخوردار است و در بحث حمایت از حقوق کودکان وضع قابل قبول و قابل دفاعی را داریم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه همه سعی و تلاش خود را برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات انجام می‌دهیم، گفت: آموزش و مراقبت‌‌های لازم و مجازات‌های سنگین را برای اینگونه حوادث باید ترتیب بدهیم تا انشالله دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

پورمحمدی در واکنش به حضورش در کابینه دوازدهم گفت: باید تا 14 مرداد ماه منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    ۲۰۳۰ هم همینو میگفت ولی ...
  • تهراني A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا اموزش به كودكان بسيار ضروريست.بنظر بنده بسيار عجيبه كه پس از اتفاقات مشابه كه رخ داده بود چرا والدين از فرزندان خردسالشون بيشتر مراقبت نميكنند. چرا آتناي زيبا بدون اينكه به پدرش اطلاع بده از او دور شده ، چرا ستايش عزيز ساعت ٢ بعد از ظهر تنها در كوچه بوده، يوسف ٣/٥ ساله كه اين روزها او هم گم شده چرا تنها در پاركينگ بدون حضور بزرگتر سرگردان بوده، گرگها هميشه در كمين بره هاي تنها هستند