ایرنا نوشت: رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: انتخابات نظام پزشکی با افزایش مشارکت 26 درصدی پزشکان به پایان رسید و اسامی منتخبان تمام شهرها از جمله تهران مشخص شد.

محمد آقاجانی گفت: در این انتخابات در مجموع 53 هزار و 834 نفر شرکت کردند و در تهران نیز هفت هزار و 607 نفر رأی خود را به صندوق انداختند.

وی در ادامه گفت: در تهران به ترتیب ایرج فاضل، محمدرضا ظفرقندی، علی اصغری پیوندی، علی فتاحی بافقی، مصطفی معین، رحمت اله حافظی، علیرضا سلیمی، شاهرخ خوش سیرت، علی دباغ، سید تقی نوربخش، کورش ثمین نوری، محمد حسین بدخش، بابک زمانی، لعبت گرانپایه، ایرج خسرونیا، میثم رضایی، احمد شجاعی، محمد کاظمی آشتیانی، ابوالفضل افشارفرد، امیر سوادکوهی به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ انتخاب شدند.

 47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    3 1
    می دونید چندتا پزشک در ایران داریم؟ گمان نکنم 20 درصدشان هم در انتخابات شرکت کرده باشند. نظام پزشکی دولتی را کسی قبول نداره. اگر این آقایان توانستند برای رفاه پزشکان کاری کنند شاید در دوره های بعد شرکت کنیم.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    8 1
    دیدن نام حافظی برایم خوشایند است چون با حضورش در شورای شهر تفاوت میان اصولگرایی حقیقی و اصولگرایی جعلی و کاسب مسلک را به نمایش گذاشت‌. روحانی باید از او جایی در دولتش بهره بگیرد زیرا آینه دق اصولگرایان جعلی و پرسر و صداست و هم فردی کاردان است