معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: دستگاه های دولتی از امروز به مدت سه روز فرصت دارند که اعتراض خود را نسبت به نتایج طرح ارزیابی عملکرد اعلام کنند.

گرامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه ها بر اساس بخشنامه جشنواره شهید رجایی هر ساله از بهمن ماه آغاز می شود و دستگاه های دولتی با مراجعه به پایگاه اینترنتی تسما اطلاعات مربوط به شاخص های عمومی و اختصاصی خود را در این سامانه ثبت نام می کنند.
وی با اشاره به اینکه ستاد مرکزی در تهران این اطلاعات را بررسی و مجددا در اردیبهشت ماه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها ارجاع می دهد، بیان کرد: مجددا این اطلاعات از طریق دستگاه های نظارتی استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
گرامی با اشاره به اینکه در حال حاضر اطلاعات تمامی دستگاه های دولتی استان مود بررسی قرار گرفته و نتایج اعلام شده است، تاکید کرد: دستگاه های دولتی از امروز به مدت سه روز فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه نتیجه ارزیابی ها را مشاهده کرده و در صورت اعتراض ، مستندات خود را ارائه کنند.
وی یادآور شد: نتیجه نهایی شهریورماه اعلام می شود و از دستگاه های برتر تقدیر به عمل می آید، ضمن اینکه در سال گذشته به ترتیب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، داراییی و بنیاد شهید حائز رتبه های اول تا سوم ارزیابی عملکرد دستگاه های استان شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =