وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای اداری استان مرکزی ظهر امروز بیان کرد: عقلانیت زمینه ساز کار کارشناسی است و با عقلانیت و سیاست هایی که زندگی مردم را متاثر کند مردم به این دولت رای دادند و این مساله به برکت عقلانیت همراه با کار کارشناسی است.

به گزارش خبرآنلاين، ربيعي افزود: كار كارشناسي بايد از بدنه دولت شروع شود. ما دچار يك عقب ماندگي هستيم كه بايستي از متوسط رشد جلو برويم. متوسط رشد ما قابل قبول نيست و سخت كوشي بايد از دولت آغاز شود چرا كه دولت سياست گذار توسعه است.
وي ادامه داد: ما امروز نسبت به نسل آينده بيش از همه مسئول هستيم. اگر واقعا مي خواهيم جامعه را به مرزهايي كه حقشان است برسانيم بايستي عقلانيت و سخت كوشي را سر لوحه كار خود قرار دهيم.
ربيعي اظهار داشت: بايد ٢٠ سال عقلانيت و سخت كوشي را در راندمان كارمان داشته باشيم.
وي ادامه داد: دولت روحاني دولت مدارا و اجماع سازي است و بايد همه ما اين را دنبال كنيم و به همين سبك و سياق پيش رويم. منظور من از اجماع سازي جناح ها نبوده و لازم است اين مساله در تمام گروه هاي جامعه اجرا كنيم.
ربيعي افزود: استان هايي كه رشد قوي ندارند اجماع سازي خوبي در آن صورت نگرفته است و ما كانون تحول را بايستي بر مبناي اجماع سازي بگذاريم.
وي اذعان داشت: در دولت چند جهتگيري را دنبال كرديم و ٦٥٠ ميليون دلار پروژه در استان شروع شد كه اين مساله نشان مي دهد بايستي سهم بزرگي در بازار جهاني پيدا كنيم.
ربيعي با اشاره به اينكه ٥٦ درصد كسري رشد داشته ايم افزود: اگر ٤٠ درصد رشد كنيم شايد بتوانيم عقب ماندگي هايمان را جبران كنيم.
وي ادامه داد: يكي از گرفتاري هاي مهم اشتغال تثبيت شغل بوده كه استان مركزي نيز به آن گرفتار شده است.
ربيعي خاطر نشان كرد: بچه هاي دهه شصت و هفتاد بيشتر از هر دهه اي متقاضي شغل بوده اند و اين افراد انتظار جديد از كار در جامعه داشته اند ولي بدون مهارت كافي اشتغال اين افراد محقق نخواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =