مدیر توزیع برق شهرستان محلات از اصلاح پروب ولتاژ۴۶ دستگاه ترانسفورماتور در سطح شهر محلات خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس جواد صفری بازدید ۹۳ پست هوایی و زمینی و ۴۹۲کیلومتر شبکه برق،تعمیر ۳۷ درصد از پست هوایی معیوب ، سرویس و رفع عیوب شبکه،تعمیر ۳ ساختمان پست،تعمیر ارت حفاظتی ۳۰ مورد از پست های عمومی و برگزاری ۵ مانور شناسایی و رفع کانون خطر را از اقدامات انجام شده در راستای تامین برق پایدار و مطمئن به مشترکان عنوان کرد.
وی برگزاری همایش مدیریت مصرف و پیک سایی ویژه صنایع بالای ۱۰۰ کیلو وات،عقد قرارداد همکاری بین ۳۱ مشترک صنعتی وعقد قرارداد همکاری بین ۳۳ مشترک کشاورزی را از فعالیت های انجام شده در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برشمرد.
مدیرتوزیع برق شهرستان محلات ورود فیدر۴۰۶ به مدار و کاهش بار و طول خط شبکه فیدرهای ۷۳۹ و ۷۳۰،سرویس بیش از ۱۲۰۰دستگاه چراغ روشنایی معابر ،اصلاح پروب ولتاژ ۴۶ دستگاه ترانسفورماتور پس از بارگیری را از اقدامات انجام شده در راستای پیک سایی وتعدیل روشنایی معابر در این شهرستان دانست.
وی احداث خروجی پست ۶۳ ارقده به طول۹۶۰ متر جهت بارگیری از پست ارقده و کاهش بار پست محلات،بهینه سازی ۱۷۸ کنتور ،تعویض ۵/۱۹ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار ،نصب و اصلاح ۱۵۰ دستگاه چراغ ،احداث ۱۱ دستگاه ارت شبکه فشار ضعیف در راستای تثبیت ولتاژ ،قرائت کنتورهای معابر و کاهش طول فیدرهای ۴۱۶ و ۷۳۹ را از فعالیت های اجرایی در زمینه کاهش تلفات در شهرستان محلات عنوان کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =