هنوز پس از گذشت سالها از ورشکستگی بیمه توسعه، بیمه گذاران این شرکت می گویند با آنها تسویه حساب نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ورشکستگی بیمه توسعه در سالهای ابتدایی دهه 90، همچنان برای زیان دیدگان و طلبکاران این شرکت مسئله ساز است.

در این رابطه در سرویس مشکلات مردم مخاطبی که خود را به نام شهرام معرفی کرده، نوشته است: با سلام خواستم از بیمه توسعه و بیمه مرکزی پیگیر باشید بالاخره خسارت مردم که بیمه توسعه بعد 4سال پرداخت نکرده چه میشود؟

بیمه ایران: به تدریج خسارات را می پردازیم

اطلاعیه شماره 51 شرکت سهامی بیمه ایران درخصوص واریز خسارت ثالث مالی و بدنه حوادث رانندگی بیمه نامه های صادره شرکت بیمه توسعه به شماره شبای بانک زیان دیدگان که 2روز پیش منتشر شده نشان می دهد تعداد دیگری از زیان دیدگان بیمه توسعه برای دریافت خسارات خود، فراخوان شده اند.

در این اطلاعیه آمده است:

 پیرو اطلاعیه های قبلی درراستای تسریع در پرداخت و کسب حداکثر رضایت زیان دیدگان محترم حوادث رانندگی شرکت بیمه توسعه نسبت به واریز خسارت تعداد 91 نفر از زیان دیدگان محترم حوادث رانندگی بیمه نامه های صادره شرکت مزبور به شماره شبای بانک نامبردگان به شرح فایل پیوست این اطلاعیه اقدام لازم صورت گرفته است.

لذا در پاسخ به این مخاطب باید گفت بیمه ایران عهده دار پرداخت خسارات خسارت دیدگان بیمه توسعه شده و به مرور به زیان دیدگان خسارات را پرداخت می کند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =