تابلوهای تبلیغاتی غول‌آسا و بلند، مانع دیدتماشاگران آزادی/ واگذاری دور زمین بدون مزایده؟

تابناک نوشت: لیگ برتر هفدهم آغاز شد اما هنوز از سوی فدراسیون به طور رسمی،بهره‌بردار این فصل تبلیغات محیطی و رقم آن مشخص نشده است.

مهدی تاج بعد از ناکامی که در زمینه کسب درآمدهای نجومی از طریق فروش حق تبلیغات محیطی لیگ داشت و میلیاردها تومان ابهام در قرارداد قبلی برجای مانده است ، این بار دیگر سراغ مزایده و کنفرانس خبری نرفت و گویا بدون تشریفات این امتیاز بزرگ را به یک شرکت خصوصی واگذار کرده است.

این شرکت خصوصی از قضا در مالکیت همان فردی است که سابقه دعوای حقوقی با فدراسیون بر سر تسویه حساب را داشته و اکنون هم با سامانه پیامکی دهها میلیارد به استقلال و پرسپولیس بدهکار است. به نظر می رسد بعد از بی برنامگی های اخیر در برگزاری دربی اروپایی و برجای گذاشتن حدود 300هزاریورو خسارت روی دست سرخابی ها و فدراسیون فوتبال، این شرکت جایزه دریافت کرده است و این امتیاز بزرگ را بدون مزایده و مراحل قانونی پاداش گرفته است!

از تابلوهای تبلیغی دور زمین بازی پرسپولیس و فولاد می شود فهمید که این شرکت بهر شکلی که ما امروز نمی دانیم، بار دیگر به تبلیغات دورزمین برگشته است و این بار یک تخلف جدید در نصب تبلیغات از همین هفته اول مرتکب شد. مدیران فدراسین هم فعلا قصد شفاف سازیو ارایه رقم قرارداد را ندارند و همانطور که عابدینی گفته بود خارج از ضوابط مرسوم این پوئن اقتصادی و میلیاردی را در اختیار بخش خصوصی گذاشته اند.

تابلوهای بلند و غول آسا با بنر های بزرگ و با ارتفاع بلندتر از حالت عادی، سوغات جدید این فرد و شرکت برای لیگ باشگاهی ایران است که با فونت درشت ، تبلیغات را در تصاویر تلویزیونی به چشم مخاطب می کوبد. این ترفند ، لیگ فوتبال ایران را به موش آزمایشگاهی جدیدی برای کسب منافع مالی یک شرکت خصوصی بدل کرده است و حتی ردیف های پایین تماشاگران در آزادی به سختی بازی را هنگامی که در لب خط عرضی در جریان است، می بینند.

پیش از این ؛ علیرضا شیرازی مدیر این شرکت در سالهای نه چندان دور با ابداع تبلیغات چندردیفه و بسیار شلوغ، اعتراض رسانه ها و کارشناسان را برانگیخت. 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =