۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان با حضور نماینده ولی فقیه ایت اله میرعمادی. استاندار دکتر خادمی. سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و مدیران کل استانی افتتاح شد

 

به گزارش خبرانلاین لرستان .استاندار لرستان در مراسم افتتاح نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب در ایامی که به یاد سید و سالار شهیدان متبرک است و اهداف این حرکت های فرهنگی را معنوی تر و بلند تر نشان می دهد.

دکتر سید موسی خادمی گفت: تغییر در دانش و بینش و رفتار آن هم به سمت تکامل و پیشرفت ؛ مراحلی است که با تقویت فرهنگ کتابخوانی میسر و مقدور است... خادمی ادامه داد : لازم است در تمام مراحل برنامه های مختلف هم بستگی و رابطه ی عمیق مطالعه و توسعه با شاخص و مصداق کتابخوانی مد نظر تصمیم گیران و برنامه ریزان قرار گیرد..

سید موسی خادمی تصریح کرد : اقتصاد موفق اقتصادی است که بر پایه دانش شکل بگیرد به دیگر عبارت کتاب پشتوانه ی اصلی اقتصاد دانش بنیان است استاندار لرستان با بیان اینکه اگر طالب پیشرفت هستیم راهی جز توانمند سازی افراد با مطالعه و کتابخوانی نداریم ابرار داشت : برگزاری چنین نمایشگاههایی تسهیل دسترسی مردم به دانش و توانمند سازی آنان است و بایستی توجه ویژه ایی به موضوع کتابخانی داشته باشیم.

خادمی خاطرنشان کرد: در چنین فضای فرهنگی که با افتخار اولین حضور بنده در برنامه های لرستان است از مردم و بازدیدکنندگان ،ناشران و نویسندگان و اهالی قلم مخصوصا اهل فرهنگ لرستان و برگزار کنندگان نمایشگاه قدردانی کنم... بدون شک راه پیشرفت از همین فضاها عبور می کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =