حضور اعضای شورای شهر کرج در برخی مدارس سطح شهر

تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر کرج به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس این کلانشهر حضور یافته و همراه با سایر مسئولان و اولیای محصلین زنگ مدرسه را نواختند.

به گزارش خبرنگار آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی یکی از سنت هایی است که همه ساله با حضور مسئولان و اولیای دانش آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار می شود و طی آن ضمن تقدیم شاخه های گل به آینده سازان فردای کشور، آنها با توصیه ها و رهنمودهای ارائه شده قدم به بهار تعلیم و تربیت می گذارند.
همچنین شهرداریها یکی از نهادهایی هستند که در کنار آموزش و پرورش برای میزبانی شایسته مدارس از سال تحصیلی جدید می کوشند و با رسیدگی به وضعیت مدارس، به سهم و نوبه خود برای خدمت رسانی به دانش آموزان قدم بر می دارند تا آنها بدون دغدغه در سنگر تعلیم و تربیت به علم آموزی مشغول شوند.
مدرسه والفجر، دبیرستان فرزانگان 4، دبیرستان شهید رجایی، مدرسه کودکان استثنایی و مدرسه غیرانتفاعی ملاصدرا از جمله آموزشگاه هایی هستند که صبح امروز میزبان تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر کرج بودند و با حضور مسئولان ارشد شهری و اولیای دانش آموزان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته شد.
نمایندگان مردم در شورای پنجم کلانشهر کرج بر اهتمام ویژه مدیریت شهری برای رسیدگی به وضعیت مدارس سخن تاکید کردند و خواستار تبدیل مدارس به پایگاه های ترویج فرهنگ شهروندی و آموزش های شهروندی شدند و گفتند که معاونت فرهنگی شهرداری کرج باید در این زمینه سرمایه گذاری نماید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =