سخنگوی ستاد اربعین استان همدان گفت: در طرح اربعین امسال تا پایان روز پنجشنبه یک میلیون و 520 هزار زائر اربعین حسینی در ایستگاه های صلواتی این استان پذیرایی شدند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مهرداد نادری فر، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: یک میلیون و 50 هزار زائر هنگام رفت و 570 هزار زائر از زمان آغاز بازگشت تاکنون مورد استقبال و پذیرایی مردم این استان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پنجشنبه 170 هزار زائر از جاده های این استان عبور کرده و مورد پذیرایی قرار گرفتند و ایستگاه های صلواتی این استان امروز جمعه آمادگی استقبال از 220 هزار زائر را دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان یادآوری کرد: هنگام عزیمت زائران به اربعین حسینی روزانه 80 تا 90 هزار پرس غذا در بین زائران توزیع می شد که در هنگام بازگشت این آمار افزایش داشته است.

نادری فر خاطرنشان کرد: 40 ایستگاه صلواتی در استان همدان برای خدمت رسانی به زائران حسینی دایر است و فعالیت آنها از پنجم آبان آغاز شده و 25 این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان 10 موکب در کربلا و یک ایستگاه صلواتی در نجف راه اندازی کرده است گفت: 320 دستگاه اتوبوس از همدان عازم مرز شده تا زائران اربعین را به استان بازگرداند.

وی اظهار داشت: خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی اورژانس بدون هیچگونه مشکلی به زائران ارائه شده و کمبودهایی در زمینه دارو وجود داشت که آنها نیز با هماهنگی های صورت گرفته رفع شد.

شامگاه پنجشنبه سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان نیز از ایستگاه های صلواتی شهرستان های بهار و اسدآباد بازدید کرد که در جریان این بازدید بر ضرورت خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =