پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:وزیر.ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیات مدیره استقلال گفت:«همدلی ها باید در این مجموعه مدیریتی باید بیشتر شود و ثبات و آرامش نیاز جدی استقلال است.»

مسعود سلطانی فر در دیدار با مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه استقلال همدلی و همراهی را برای اداره بهتر استقلال خواستار شد و گفت:با هماهنگی و همدلی و یکپارچگی هیات مدیره،مدیر عامل،سرمربی،اعضای تیم و البته هواداران،استقلال روزهای موفق تری خواهد داشت.

وی ادامه داد:الان هدف اصلی همه باید موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشد.وزیر ورزش و جوانان خطاب به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت : نشست‌ها و توافقات در استقلال بیشتر باشد و تاکید جدی دارم که هیات مدیره و مدیر عامل و مجموعه مدیریتی استقلال حامی یکدیگر و یک جهت با صبر و تحمل بیشتر حرکت کنند.

مسعود سلطانی فر از مدیرعامل و هیات مدیره خواست تصمیمات احساسی نگیرند چون ذات فوتبال  همین نوسان ها است و هنر مدیران فوتبال  هدایت مناسب و عقلانی و منطقی بحرانها خواهد بود
وی ادامه داد:جریان عمومی مدیریت تیم با تدبیر و حوصله و بررسی باشد و تحت هیچ عنوان تنش را زیاد نکینم.

وزیر ورزش با اشاره به مشکلات به ارث رسیده به مجموعه مدیریتی استقلال در حال حاضر گفت : برای حل مشکلات و خصوصا بدهی ها زیاد باید برنامه و زمان بندی لازم را برای حل آنها در نظر بگیرید به ویژه در موضوع قرار دادها بسیار شفاف و روشن عمل کنید.

سلطانی فر افزود:معنی ندارد بخش مهمی از بدهی های گذشته مالیات بازیکنان و سرمربی باشد و تحت هیچ عنوان باشگاه عهده دار پرداخت مالیات افراد نشود.

وزیرورزش و جوانان به بازی حساس و مهم استقلال در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره کرد و گفت : الان تمرکز مدیریت و کادر فنی روی این بازی باشد و استقلال سهمیه را به دست بیاورد و از اعتبار فوتبال  ایران دفاع کند.

مسعود سلطانی فر درباره وظیفه سخنگویی باشگاه گفت:آقای افتخاری به عنوان مدیر عامل سخنگوی باشگاه است و بیان مواضع استقلال در همه موارد مربوط به رسانه ها بر عهده ایشان است.

وزیرورزش و جوانان به موقعیت هیات مدیره در قبال استقلال هم پرداخت و گفت : برای همه موارد فنی و مدیریتی استقلال باید هیات مدیره در جریان باشد و همه در مقابل مسایل و مشکلات استقلال مسئول هستند.

سلطانی فر از نشست خود با مسئولان سازمان امور مالیاتی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در اینده نزدیک نیز خبر داد و گفت:از این دو تیم حمایت می کنیم و در موضوع بدهی های مالیاتی انباشته شده در آینده نزدیک جلسات مهم و موثری برای حل این موضوع خواهیم داشت و از اختیارات قانونی خود برای حل این مشکل استفاده خواهیم کرد.

وزیرورزش و جوانان در ادامه نشست یک ساعته خود با مدیر عامل و هیات مدیره استقلال درباره اهمیت آکادمی این باشگاه نیز صحبت کرد. سلطانی فر  در این باره گفت : استعدادیابی و تربیت و پرورش بازیکن نوجوان و جوان در آکادمی استقلال و پرسپولیس مهم است و باید نه تنها به عنوان پشتوانه تیم های رده بالاتر باشگاه بلکه به عنوان تامین بازیکنان آینده دار برای سایر تیم های فوتبال  کشور نیز برنامه داشته باشد.وزیرورزش و جوانان از نظارت بیشتر و ویژه بر کیفیت و عملکرد اکادمی این دوباشگاه و سایر مدارس خصوصی فوتبال  در آینده نزدیک نیز خبر داد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =