تشکیل اولین تیم اسکواش دختران سندروم داون در ایران/ افتخار آفرینان ورزش در گردهمایی باشکوه دیوار ۴۷

اولین گردهمایی تیم‌های ورزشی سندروم داون با شرکت تیم‌های فوتبال و اسکواش سندروم داون روز جمعه در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین گردهمایی تیم های ورزشی سندروم داون با شرکت تیم های فوتبال و اسکواش سندروم داون در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار شد. در این مراسم که با آغاز به کار رسمی اولین تیم اسکواش دختران سندروم داون همراه بود علاوه بر خانواده ها و حامیان کودکان سندروم داون، مهمانان ویژه ای نیز حضور داشتند که از آن جمله می توان به حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال، هوشنگ نصیرزاده کارشناس مدیریت در فوتبال، سجاد زارعیان قهرمان اسکواش، محمود رفیعیان قهرمان کاراته، آقایان آران و غلامی نژاد رئیس و دبیر هیأت اسکواش استان تهران اشاره کرد.
در این مراسم ابتدا دکتر آزاده عباس زاده موسس بنیاد کشوری دیوار چهل و هفت، با عرض خیر مقدم و معرفی مهمانان، ضمن تقدیر از حضور آنان خبر تشکیل اولین تیم فوتبال دختران سندروم داون ایران و جهان را رسماً اعلام کرد. این تیم زیر نظر امیر پورصفا فعالیت خواهد کرد.
در ادامه مراسم هوشنگ نصیرزاده ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع بچه های سندروم داون دقایقی برای میهمانان صحبت کرد.
سپس محمود رفعیان برنده مدال برنز جهانی مسابقات کاراته، حکم قهرمانی و مدال خود را به بنیاد کشوری دیوار چهل و هفت اهدا کرد.
محمود رفعیان در اقدامی پسندیده اعلام کرد به عنوان سفیر دیوار ۴۷ در مسابقات قهرمانی جهان تمام تلاش خود را برای کسب مقام قهرمانی و اهدای مدال طلای آن به بنیاد و همه بچه های سندروم داون به کار خواهد بست.
سجاد زارعیان دارنده تنها مدال برنز آسیایی اسکواش در کشور نیز مدال خود را به بنیاد کشوری دیوار چهل و هفت اهدا کرد. همچنین در ادامه حسن روشن ضمن ابراز خوشبختی از حضور در میان بچه های سندروم داون قول مساعدت و همکاری در برنامه های آتی کودکان سندروم داون را داد.
درخلال این مراسم کودکان عضو بنیاد کشوری دیوار ۴۷ به اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی پرداختند که اجرای زنده گروه موسیقی سندروم داون با استقبال ویژه ای از سوی حاضران مواجه شد و فضای با نشاطی را ایجاد کرد.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =