مهر نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بهبود وضعیت اشتغال زنان در گروی عزم همگانی و اراده ملی است.

شهیندخت مولاوردی در میزگرد گروه رونق کسب و کار در راستای برگزاری نخستین همایش بهینه کاوی تجربیات موفق زنان در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی افزود: مرجع ملی زنان در کشور ما در عالی ترین سطح، تحت نظر رئیس جمهور است و ماموریت این مراجع که مکانیزم های نهادین پیشرفت زنان هم نامیده می شوند جلب توجه، حساسیت آفرینی، جلب مشارکت حداکثری و مدیریت ظرفیت ها و هماهنگی بین بخشی برای رفع چالش ها و مسایل حوزه زنان و خانواده است.

مولاوردی همچنین گفت: بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی و اشتغال زنان تا حدود نسبتا زیادی، در گروی عزم همگانی و اراده‌ای ملی است.

همچنین زهرا سعیدی مبارکه، عضو کمیسیون اقتصادی و سخنگوی فراکسیون زنان مجلس گفت: با توجه به مشکلات عدیده در حوزه های اقتصادی و اشتغال و کارآفرینی زنان و از طرفی مسئله حساس و مهم زنانه شدن فقر، می طلبد که به این موضوع با توجه ویژه پرداخته شود.

عضو شورای سیاستگذاری نخستین همایش بهینه کاوی تجربیات موفق زنان در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی گفت: هرچند در این راستا اصلاح قوانین بسیار کارساز است و ما در مجلس شورای اسلامی، پیگیر هستیم لیکن با توجه به حساسیت موضوع، ضرورت دارد مسولین همه برای رفع موانع اشتغال و توانمندسازی اقتصادی زنان تلاش کنیم.

۴۲۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
    1 0
    با تصويب كاهش ساعات كاري زنان وضع اشتغال زن ها بدتر خواهد شد و هيچ كارفرمايي حاضر به استخدام زنان نميشه حتي ارگان هاي دولتي هم از استخدام خانم ها امتناع خواهند كرد ... در هيچ جاي دنيا چنين قوانيني تصويب نميكنن