خرید آنلاین مودم TD-LTE با بیش از ۵۰ درصد تخفیف

ایرانسل از امکان خرید آنلاین مودم‌های اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) با بیش از ۵۰ درصد تخفیف و بسته‌های ویژه اینترنت، از فروشگاه اینترنتی این اپراتور خبرداد.

بنابر اعلام ایرانسل، با افزوده‌شدن امکان خرید آنلاین مودم‌های اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاقه‌مندان به خرید این مودم‌ها می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، مودم‌های TD-LTE ایرانسل را به صورت آنلاین خریداری کنند.

در حال حاضر در این فروشگاه، یک نوع مودم فضای باز ZW۱۰۱ و دو نوع مودم داخلی DT-۳۵۰ و Z۶۰۰۰ عرضه شده‌اند که مودم داخلیZ۶۰۰۰ با بیش از ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

مودم داخلی Z۶۰۰۰، دارای قابلیت اتصال همزمان ۳۲ نفر از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv۶)، پشتیبانی از VPN لایه دو، سه و تونل GRE و نیز دارای چهار پورت RJ۴۵است که با بیش از ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۴۹هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شده است. همچنین امکان خرید این مودم با قیمت فوق، با مراجعه حضوری به «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات» و «مراکز ارتباط با ایرانسل» نیز برای متقاضیان وجود دارد.

همچنین مشترکان سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) با خرید آنلاین مودم از فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاوه بر دریافت سیم‌کارتTD-LTE رایگان، از امکان دریافت بسته‌های ویژه اینترنت ثابت ایرانسل با قیمت تخفیفی نیز بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند هزینه محصول را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنند.

سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل به عنوان گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت خانگی و اداری در ایران، مرداد ماه ۹۵ در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و با گسترش پرشتاب پوشش آن، هم‌‌اکنون تعداد ۱۲۳ شهر ایران تحت پوشش این سرویس قرار دارند.

ایرانسل همچنین تاکنون تعداد ۱۵۲۵ شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (۳G) و ۴۴۷ شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (۴G/LTE) قرار داده است. همچنین ایرانسل به عنوان نخستین ارائه‌دهنده سرویس نسل ۴.۵ اینترنت همراه (۴G+)، موفق شده تاکنون تعداد ۱۳۳ شهر ایران را تحت پوشش این سرویس قرار دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621121

برچسب‌ها