خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    11 0
    لطفا وضعیت پارکبان ها را از مسئولین شهرداری و راهنمایی رانندگی جویا شوید، چند روز پیش در مقابل درخواست پول و تهدید یکی از پارکبان ها ناچار شدم به پلیس زنگ بزنم ولی مامور که اومد گفت کار اینا قانونیه؟
    • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      3 0
      ای اقا طرف در کوچه و جایی که طرح پارکبان نیست ،پارکبانه میگه به من پول بده یا اینکه برات قبض عدم پرداخت صادر کنم تازه پولم بدی رسید نمیده
    • بی نام RO ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      0 0
      جمعه من هم کنار تو منطقه عباس آباد همین پارکبان ها رو دیدم، گفتن از شورای شهر مجوز داریم، من هم زنگ زدم پلیس، اوپراتور گفت پول ندید و یه مامور فرستاد، مامور که اومد حرف پارکبان رو تایید کرد و گفت از شورای شهر مجوز دارن و کارشون قانونیه، جمعه،همین هفته 10 صبح خیابان شهیدی.
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    1 2
    بهترین وارزان ترین مسیر انتقال اب به استان فارس از لارستان میباشد.200 کیلومتر بدون کوه ودره .لطفا پیگیری کنید
    • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      1 0
      دوست عزیز شیب زمین کدوم وره باید کل مسیر شیب به طرف مقصد باشه
  • محمحسن. میانخانی US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    1 0
    سلام خسته نباشید ممنون میشم ی پیگیری بفرمایی جاده الموت اسفالتش خیلی داغون شده وچاله چوله زیاد داره کسی رسیدگی نمیکنه اگر میشه مسئولین به فکر باشن این جاده رو ی بار دیگه اسفالتش کند خیلی خوب میشه ممنونم از پیگیری شما عزیزان .
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    0 0
    مسسولین باید در مورد رعایت قوانین استانداردهای ایمنی و حفاظتی خودرو ها و واگن های قطار و اتوبوس ها سازمان ملی استاندارد را تحت فشار گزارده گزارش مکتوب ماهانه را در اختیار عموم قرار بدهند. متخلفین بااید مجازات بشن و تصحیحات اعمال شده در امور رعایت مقررات استاندارردها هر هفته در صدا و سیما پخش بشه. ضریب اعتماد و اطمینان مردم به تولیدات اثر مستقیم در تولید ملی و اقتصاد کشور دارد. مردم مشکل معیشتشان حل بشه ان شالله رسانه ها از حاشیه ها دوری کنن و جامعه تولیدی را زیر زره بین نگه دارند.
  • بی نام A1 ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام خبرآنلاین عزیز خواستم سوال شود از مسئولین شرکت گاز که از یک طرف میگویند گاز گران نشده و از طرف دیگر امروز قبض گاز ما آمده تقریبا دو نیم برابر قبض قبلی ومشخص است که گران شده است چرا این همه گرانی و ناگهانی آنوقت میگویند تورم نیست؟لطفا شرکت گاز توضیح وافی و کافی دهد . با تشکر28دی ماه 1395