نعیم سعداوی گفت: فولاد به فکر قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: بازی که فردا پیش‌رو داریم خیلی هم حساس نیست، اما ما برای این بازی برنامه خاصی داریم. حریف ما بسیار قابل احترام است و از مربی بسیار خوبی هم برخوردار است. پرسپولیس تیمی با کیفیت به شمار می‌آید و در صدر جدول رقابت‌های لیگ هم قرار دارد. پرسپولیس تا اینجای فصل اقتدار خود را نشان داده اما ما هم فولاد هستیم و در بازی رفت مقابل 70 هزار تماشاگر به این تیم نباختیم.
او ادامه داد: در دیدار ابتدای فصل علیرغم مشکلاتی که داشتیم بازی را نباختیم و این نشان می‌دهد که در این برهه زحمات زیادی کشیدیم. تیم ما در حال حاضر روند رو به رشدی را طی می‌کند و بازیکنانم به خودباوری خوبی رسیده‌اند. جوانان فولاد برای دیدار مقابل پرسپولیس از انگیزه و انرژی خیلی خوبی برخوردارند و این آمادگی را دارند تا با ارائه یک بازی جذاب روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنند. مطمئنا شیران جوان فولاد اجازه نخواهند داد هیچ تیمی به حق آنها تعدی کند.
او درباره درخواست فولاد مبنی بر اختصاص 90 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران این تیم گفت: اختصاص 90 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران‌مان یک حق طبیعی و قانونی برای ماست و این مسئله کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. تنها درخواستی که از هواداران فولاد دارم این است که از ساعات ابتدایی ورزشگاه را پر کنند، چرا که شیران جوان ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ما امیدوار هستیم فردا یک روز خوب فوتبالی را برای فولاد و هواداران‌مان رقم بزنیم. مجموعه ما در این فصل به قهرمانی هم فکر می‌کند!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =