ورازیون آمریکا که اخیراً با خرید 4.8 میلیارد دلاری یاهو، امپراتوری خود را وسعت بخشیده (و البته مدیر آن مورد هجمه نیز قرار گرفته)، قصد دارد بزرگ‌ترین اپراتور شبکه‌های کابلی را نیز در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، اگر این معامله سربگیرد، با رقم باورنکردنی 173 میلیارد دلار معامله روبرو خواهیم بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

ورایزون قصد دارد استراتژی شبکه نسل پنجم / 5G خود را توسعه بخشد و بهترین انتخاب برای توسعه در اختیار گرفتن کمپانی کامکست است که بهترین پوشش را در سراسر امریکا دارد.

لوول مک آدام، مدیر اجرایی ورایزون اخیراً در جمع دوستانش در CES متذکر شده بود که دوست دارد اپراتور کابلی را بخرد تا شبکه بی‌سیم 5G را توسعه بخشد.

مک آدام که پس از انتشار خبر هک شدن یک میلیارد اکانت یاهو، اعلام کرد حاضر به پرداخت رقم 4.8 میلیارد دلار برای یاهو نیست و پس از انتقاداتی که از وی درباره این خرید شد، در حال چانه‌زنی برای خرید یاهوی مُرده با قیمت پایین تر است که روزگاری بیش از 100 میلیارد دلار می‌ارزید.

البته اگر معامله خرید کامکست سر نگیرد، دومین انتخاب خرید چارتر کامیونیکیشن / Charter Communication است که حدوداً 81.64 میلیارد دلار می‌ارزد که این، نصف رقم پیشنهادی برای کامکست است.

 (کمپانی ارتباطاتی-خدماتی کامکست/ Comcast بزرگ‌ترین اپراتور شبکه‌های کابلی است که در سال 2015 درآمدی معادل 74 میلیارد دلار داشته است.)



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =