دکترمحمدخورشیدی ،مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران از ارتقای هتلینگ پنج بیمارستان تامین اجتماعی استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،دکتر محمد خورشیدی درخصوص   کلنگ زنی مرکز تصویر برداری بیمارستان تامین اجتماعی رازی  چالوسدرروز شنبه هفته  اخیر گفت :

این اعتبار  جهت ارتقای هتلینگ پنج بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای نکا، ساری، قائمشهر، بابلسر و چالوس اختصاص یافت.

اواضافه کرد :  750 میلیون توماناز این میزان اعتبارجهت  بیمارستان  رازیچالوس  تخصیص یافته است.

این مقام مسئول تصریح  کرد: همچنین 6 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای استاندارد سازی اورژانس بیمارستان های بوعلی نکا و ولیعصر(عج) قائمشهر در سال جاری تخصیص بافت.

مدیردرمان تامین اجتماعی مازندران  با بیان اینکه تعداد تخت های بیمارستان های تامین اجتماعی مازندران به 510 عدد  رسید، گفت :  تعداد تخت های بیمارستانی نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.
وی باشاره به کمبود پزشک متخصص درمنطقه  غرب مازندران  خاطرنشان کرد:  سازمان تامین اجتماعی امادگی دارد تا پزشکان متخصص مورد نیاز شامل رادیولوژیت، جراح مغز و اعصاب و قلب را در این منطقه جذب کند.
وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر مراکز درمانی تامین اجتماعی مازندران 170 دکتر متخصص و 400 پزشک عمومی،‌ داروساز و کادر پزشکی به غیر از پرسنل پرستاری طرف قرارداد دارند.
خورشیدی همچنین گفت: سال گذشته 600 میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش  تامین اجتماعی در مازندران هزینه شد و امسال برآورد می شود که بالای 800 میلیارد تومان برای این افراد هزینه شود.

وی از خرید دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی برای این مرکز خبر داد و گفت : یک دستگاه سی تی اسکن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان و یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز با اعتبار 500 میلیون تومان برای این مرکز خریداری شده است.
گفتنی است :ساختمان مرکز تصویربرداری پزشکی مدرن بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس درنظراست توسط محمدناصر زندی فرماندار شهرستان چالوس به عنوان خیر در 2طبقه و جمعا به مساحت 600 متر و با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان ساخته شود.
این خیر ساختمان این مرکز را برای شادی روح فرزند فقید جوانش 'محمد صادق' که در سانحه رانندگی فوت شده تقبل کرده است.
فرماندار چالوس هم در این آئین گفت : قرار است ساختمان مرکز تصویربرداری بیمارستان تامین اجتماعی رازی تا پایان امسال تکمیل و راه اندازی شود.
زندی با اشاره به وجود جاده کندوان و تردد میلیونی گردشگران در این منطقه  اظهازداشت : این منطقه نیازمند افزایش ظرفیت های درمانی است به همین خاطر لازم است خیرین و بخش خصوصی برای فراهم کردن امکانات پزشکی و درمانی پیش قدم شوند.
شایان ذکراست :مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران تعداد 5 بیمارستان و 14 مرکز درمانی سرپایی فعال در سطح استان دارد.
همچنین 32 بیمارستان دولتی و شش بیمارستان خصوصی در سطح استان مازندران با تامین اجتماعی قرارداد دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =