۰ نفر
۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۷

«خبرجنوب» نوشت: زن معتادی با اصابت ضربات متعدد به سرش به قتل رسید.

چند روز قبل پسر جوانی از مقابل خانه اي در يكي از خيابانهاي شیراز عبور مي كرد كه از آنجا سر و صدا شنيد. درِ خانه باز بود و به نظر مي رسيد كه چند نفر با يكديگر درگير شده اند.
در همين لحظه پسر جوان با جسد غرق در خون زنی که روی زمین افتاده بود مواجه شد. هرچند زن مجروح چند دقيقه بعد به بيمارستان منتقل شد ولي شدت جراحت و خونريزي اش به حدي بود كه جانش را از دست داد.
با مرگ اين زن، پرونده جنايت روي ميز بازپرس جنايي قرار گرفت. شواهد اوليه نشان ميداد مردی جوان عامل اين جنايت است. تحقيقات كارآگاهان حاكي از آن بود كه آن محل منقلخانه بوده و پس از درگیری معتادان در محل، جنایت رخ داده است.
در اين ميان افرادی كه در منقلخانه بودند اطلاعات تازه اي در اختيار مأموران گذاشتند. آنها مدعی شدند که این جنایت توسط مرد معتادی در منقلخانه رخ داده است و پس از درگیر شدن با یکدیگر ،مرد جوان خون به پا کرده است.
در تعقيب قاتل
با اينكه متهم به قتل به مكان نامعلومي گريخته بود اما تحقيقات مأموران براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه مدتي بعد مأموران به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي داد وي به منقلخانه ای دیگر گريخته است.
فرار متهم پايان تحقيقات نبود چراكه تلاش ها براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه سرانجام ماموران سرنخ های دیگری به دست آورده و پی بردند که این زن معتاد در محلی به قتل رسیده و سپس جسدش به این محل منتقل شده است .
تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که زن جوان اعتیاد شدید داشته است. از این رو احتمال می رود که وی توسط فردی که در منقلخانه با وی بوده به قتل رسیده است. گفتنی است در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =