ایلنا نوشت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیشنهاد دادیم که شهدای آتش‌نشان در قطعه 50 بهشت زهرا که مربوط به شهدای منا است دفن شوند.

حجت الاسلام شهیدی، با حضور در محل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت:‌ما تلاش می‌کنیم علاوه بر امکاناتی که خود سازمان آتش‌نشانی به شهدای آتش نشان ارائه خواهد داد ما هم در بنیاد شهید امکاناتی را در اختیار خانواده شهدای آتشن‌شان قرار خواهیم داد.

وی گفت: ما پیشنهاد دادیم که شهدای آتش‌نشان در قطعه 50 بهشت زهرا که مربوط به شهدای منا است، دفن شوند، هرچند که خود آتش‌نشان‌ها قطعه مجزایی برای دفن آتش‌نشانان فوت شده دارند.

شهدای آتش‌نشان در قطعه 50 بهشت زهرا دفن می شوند

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با ابراز همدردی با خانواده بزرگ شهرداری تهران و به ویژه خانواده های داغدار شهدای آتش نشان اعلام کرد: شهدای آتش نشان در قطعه 50 بهشت زهرا (س) دفن می شوند.

اکبر توکلی نژاد در حاشیه بازدید از محل حادثه اظهار کرد: همه نیروهای سازمان بهشت زهرا (س) و تجهیزات و امکانات این سازمان به ویژه آمبولانس‌ها آماده هستند و پس از طی مراحل تفحص اجساد مطهر شهدای آتش نشانان و نیز مرحله شناسایی هویت ، پیکر این عزیزان در قطعه 50 شهدا دفن می شود.

وی گفت: همه ما جزوی از خانواده بزرگ شهرداری تهران هستیم و از جان باختن شهدای آتش نشان در غم و اندوهی بزرگ فرو رفته ایم. به دلیل رعایت همه مسایل، آمبولانس ها در میدان اصلی عملیات نیستند بلکه دررینگ های عقب تر و خیابان های اطراف قرار دارند و به محض نتیجه یافتن تفحص شهدا در محل حاضر می شوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
    2 0
    بگذارید هرجایی که خانواده هایشان می خواهند دفن شوند
  • مهدی TR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
    4 0
    بهتر نیست عوض پرداختن به مسایل دیگر به ایمن سازی نگاه بیندازیم