در سوم بهمن، پربازدیدترین اخبار به بازخوانی خاطرات درباره مسایل بین هاشمی رفسنجانی و احمدی‌نژاد اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سرویس سیاسی خاطرات پرویز کاطمی از بی‌پروایی احمدی‌نژاد نسبت به هاشمی پربازدیدترین خبر بود. پس از این مطلب، همه خواستند بدانند نقطه ضعف آیت‌الله هاشمی چه بود؟ این خبر هم پربازدید بود که اوج انتقاد به هاشمی‌رفسنجانی در زمان مطرح کردن ساخت مترو این بود: خب، حالا خاکش را کجا می‌برید!

در سرویس اقتصادی، اخبار ساختمان فروریخته پلاسکو همچنان پربازدیدترین مطالب است. از جمله اینکه جلسه کسبه ساختمان پلاسکو به تنش کشیده شد. همچنین تفسیر محسن هاشمی از حادثه پلاسکو برای مخاطبان خواندنی بود و مردم هم خواستند بدانند  ماهی فروشان پلاسکو چند میلیارد تومان خسارت دیدند؟

در سرویس فرهنگ و هنر حضور چشمگیر سینماگران زن در جشنواره فجر پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، این پرسش علی ضیاء پربازدید بود: چرا سخنگوی آتش‌نشانی ابتدا از کمبود تجهیزات گفت و بعدا از کامل بودن امکانات؟ همچنین پرسش بزرگ رامبد جوان خواندنی بود: چرا آتش‌نشانان شهید محسوب نمی‌شوند؟

تقریبا تمامی اخبار سرویس اجتماعی  هم مربوط به  آتش‌نشان های مفقود حادثه ساختمان پلاسکو است. واقعیت میدانی جستجو در میان پاره های آهن و سیمان نشان می دهد  هیچ انسان زنده و یا پیکری در موتورخانه پلاسکو نبود. همچنین بازداشت یک پلیس تقلبی در ویرانه‌های پلاسکو! پربازدیدتر از بقیه مطالب بود.

اوضاع قمر در عقرب انتقال قدرت در ایالات متحده هم، پربازدیدترین اخبار سرویس بین الملل را تشکیل می داد. از جمله واکنش مرکل و مقامات دیگر آلمان به سخنان جنجالی ترامپ خواندنی بود. همچنین توئیت هیلاری کلینتون در حمایت از تظاهرات علیه ترامپ هم نگاه ها را به خود جلب کرد تا ارزیابی و پیش‌بینی مایکل مور از دوران ریاست‌جمهوری ترامپ خواندنی شود.

حتی در سرویس فناوری اطلاعات هم مشخص شد فالوورهای اوباما در توئیتر به اشتباه فالوورهای ترامپ شدند.

طرح زلزله خاموش در تهران! هم در سرویس طنز و کاریکاتور پربازدیدتر از سایر مطالب بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =