سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تأکید کرد، تیمش در مصاف با پرسپولیس همه کار کرده است تا امتیاز بگیرد.

به گزارش تسنیم، فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی بود و ما همه کار کردیم تا امتیاز را بگیریم. به نظرم تیم پرسپولیس در هفت هشت بازی اخیرش کمترین موقعیت گل را در این دیدار داشته است. این تیم از کمترین موقعیت‌هایش استفاده کرد و توانست در این دیدار به برتری برسد. از نتیجه راضی نیستم، اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص عملکرد داور این دیدار، تصریح کرد: جو بازی روی داور تأثیر گذاشته بود و تمام برخوردها را به نفع پرسپولیس خطا می‌گرفت. او در برخی از صحنه‌ها عجله می‌کرد و به نظرم این دیدار، مسابقه‌ای نبود که هفت الی هشت کارت زرد داشته باشد. خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم تا بگویند می‌خواهد شکست را توجیه کند.

کمالوند در ادامه با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس در دیدارهای گذشته خود موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کرده است، گفت: پرسپولیس در تمام دیدارهای خود بالای هفت موقعیت ایجاد می‌کرد، اما در این دیدار نتوانست. آنها این برد را مدیون هواداران خود هستند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش بازی بسته‌ای را ارائه می‌کرده است، خاطر نشان کرد: ما اگر بسته بازی نمی‌کردیم خیلی راحت از پرسپولیس گل می‌خوردیم. همان‌طور که تیم فولاد مقابل پرسپولیس بازی کرد و سه گل خورد. ما نمی‌توانیم حمله کرده و بعد چهار گل دریافت کنیم! اگر این اتفاق می‌افتاد همه به ما می‌گفتند چرا از پرسپولیس چهار گل خوردید. تیم حریف هشت ملی‌پوش دارد و ما مقابل آنها خوب بازی کردیم، حتی موقعیت‌هایی نیز داشتیم که در یک صحنه بیرانوند خوب عمل کرد و در صحنه دیگر مهاجم ما عجله کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: بازی با بازی فرق دارد. اگر 10 بار دیگر هم در این فصل مقابل پرسپولیس قرار بگیریم من با همین سیستم بازی می‌کنم. به نظرم تا دقیقه 75 نیز خوب عمل کردیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم مساوی کنیم، اما در 15 دقیقه پایانی بازیکنانم تحت تأثیر هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

کمالوند در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما قبل از بازی با تراکتورسازی اعلام کرده‌ بودید که باید سه امتیاز این بازی در تبریز بماند و همچنین پرسپولیس را متوقف می‌کنید تا تراکتورسازی قهرمان شود نشان می‌دهد که بحث تبانی در بازی‌های تیم شما مقابل تیم‌ تراکتورسازی مطرح است، در این مورد چه نظری دارید، یادآور شد: متأسفانه برداشت درستی از صحبت‌های من نشده است، قبل از بازی ما مقابل پرسپولیس عده‌ای از هواداران استقلالی به صفحات اجتماعی بازیکنان ما رفته و به آنها فحاشی کردند که نباید به پرسپولیس ببازید. حتماً امشب هم هواداران پرسپولیس این کار را خواهند کرد. واقعاً این حرف‌ها و حرکات در فوتبال ما جای بحث دارد. من اگر قبل از بازی تراکتورسازی آن حرف را زدم به خاطر این بود که می‌خواستم سه امتیاز در استان بماند، چرا که نتیجه تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد تراکتورسازی. همین‌طور سه امتیاز دیدار ما مقابل ماشین‌سازی که تساوی این دیدار هم سودی برای هیچ‌کدام از تیم‌ها نداشت.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =