سیدعلی آل‌یاسین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از بستری شدن آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی در بیمارستان جهت عمل خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین سیدعلی آل‌یاسین در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی جهت عمل در بیمارستان بستری شد. ایشان فقیه نو اندیش حوزه و دانشگاه بوده و فرزند مرحوم آیت الله العظمی میرزا حسن موسوی بجنوردی از مراجع معاصر و نوه مرحوم آیت الله اصفهانی و پدر خانم آیت الله جوان سید حسن خمینی است.

رفیق شفیق مرحوم آیت الله سید مصطفی خمینی و مرحوم حاج احمد خمینی بوده و در سال ۱۳۸۴ بعنوان چهره ی ماندگار کشور در رشته فقه و حقوق معرفی و انتحاب شدند.و چهره ماندگار ایران زمینند . از اساتید برجسته ی دانشگاههای ایران بوده و مشغول تدریس در دانشگاه می باشند.

آثار فراوانی از ایشان ثبت و ضبط و منتشر شده که مرجعی برای دانشحوایان و دانش پژوهان در فقه و حقوق و اصول و فلسفه می باشد.

از شروع نهضت اسلامی و قیام و انقلاب با امام و همراه امام بوده و جزوه فقه های شورای قضایی کشور بدستور و انتصاب امام بودند.

در هفتم اسفند ۱۳۹۴ ثبت نام مجلس خبرگان رهبری نمودند و همراه با داماد خویش ، آیت الله جوان ، سید حسن خمینی، از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند !!!!؟؟؟؟

از همه ی دوستان دنیای مجازی و حقیقی که ارادت خاصی به شما دارم و دوستداران این فقیه نو اندیش و دوستداران خانواده و بیت امام رحمت الله علیه تقاضای دعا برای شفایش را دارم.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =