کمدینِ «خندوانه» با «آرتور و اویی» می‌آید

امیر کربلایی‌زاده کمدینِ برنامه «خندوانه» از ١٤ فروردین با نمایش «آرتور و اویی» به کارگردانی امیر دژاکام در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر کربلایی زاده کمدینِ مجموعه تلویزیونی «خندوانه» با انتشار پوستر نمایش «آرتور و اویی» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اينم يه خبر خوب برای اون‌هایی كه طرفدار بازی‌های تئاتری من هستند. نمايش «آرتور و اويی» از ١٤ فروردين در تالار حافظ به روی صحنه ميره و اون‌هايی كه از من قبلا بازی ديدين ميتونن يكی از متفاوت‌ترين نقش‌هام رو ببينند از همين الان برای بازگشت به صحنه تئاتر لحظه‌شماری می‌كنم.»

پیش از این امیر دژاکام کارگردان «آرتور و اویی» درباره جدیدترین فعالیت تئاتری خود گفته بود: «در حال تمرین نمایش «صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی» اثر برتولت برشت به همراه اعضای گروه ماهان هستیم. این نمایشنامه درباره موضوعات اقتصادی است و به موضوع رشوه، فساد اقتصادی، وام‌های دروغین و ساخت پروژه‌های دروغین می‌پردازد و نگاهی به روی کار آمدن هیتلر و قدرت گرفتن آلکاپون دارد.»

در این اثر نمایشی بازیگران گروه تئاتر «ماهان» از جمله امیر کربلایی‌زاده، بهرام ابراهیمی، تینو صالحی، نرگس محمدی، حمید فلاحی، ملیحه کیا و شهره رعایتی به ایفای نقش می‌پردازند. مژگان عیوضی طراحی لباس، میرا میرمیری ساخت موسیقی، مصطفی کوشکی طراحی صحنه و محمد مساوات هم طراحی پوستر این نمایش را بر عهده دارند که از 14 فروردین در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

58242 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =